Compania de curierat Urgent Cargus a făcut un top al celor mai neobișnuite solicitări pentru curieri.
Topul este condus detașat de „cotletul” pe care cei mai mulți clienți îl folosesc făcând de fapt referire la termenul „colet”.
Lista publicată este parte a campaniei de educare „Am / n-am expediat” prin care compania informează consumatorii ce obiecte pot fi livrate utilizând serviciul de curierat al companiei.
Câteva dintre cererile clienților:
– „Bună ziua, pot să trimit un colet? Are dimensiuni cam cât o pisică.” „Da, ce conține?” „O pisică.”
– „Bună ziua! Aș vrea să trimit băiatului meu un colet” „Sigur, ce doriți să livrați?” „Niște jambon afumat, cârnați și pui congelați, e plecat la București la facultate, să nu-i fie foame.”
– „Mi-a sosit astăzi televizorul pe care l-am comandat, dar nu funcționează. Poate veni cineva de la Urgent Cargus să-l ridice, să-l repare și apoi să mi-l aducă înapoi?”
– „Care este prețul pentru care un curier este dispus să ridice trei saci de porumb, să îi ducă la moară (două localități mai departe), să aștepte ca morarul să macine porumbul și apoi să-i aducă la locul de unde au fost ridicați?”
– „Doresc să trimit un colet.” „Ce conține coletul?” „O urnă cu cenușa bunicii.”
– „Vreau să trimit un papagal.” „Nu putem livra animale vii.” „Dar de ce? E mic, nu țipă!”
– „Ce doriți să trimiteți?” „Un coșciug. Are dimensiuni standard, cam cât are un mort așa… nu știu, cât ziceți și dumneavoastră.”
– Un alt client a solicitat curierului care efectua livrarea să-i scrie prietenei lui pe un bilețel „TE IUBESC!”
Foto – Pixabay