Compania Virgin Galactic a prezentat, marţi, un model de cabină de lux pentru un vehicul spaţial comercial destinat transportării persoanelor foarte bogate la preţuri de peste 250.000 de dolari.
Virgin Galactic consideră cabina navei spaţiale „elementul central” al experienţei destinate persoanelor care îşi permit să cumpere bilete la costuri de peste 250.000 de dolari. Spaţiul interior oferă fiecărui client „siguranţă fără distragerea atenţiei, absorţia subtilă a perioadelor de intensitate senzorială, iar fiecare astronaut va beneficia de un nivel de intimitate necesar descoperirii personale şi transformării”.
Compania a transmis că intenţionează să transporte primii clienţi în spaţiu spre sfârşitul acestui an. Înainte de acest moment crucial, Virgin Galactic l-a numit săptămâna trecută pe un fost veteran al companiei Walt Disney în funcţia de director şi a intensificat gradual eforturile de marketing pentru prezentarea zborurilor spaţiale de plăcere ca fiind cele mai noi tipuri de experienţe pentru persoanele aflate în căutare de aventură.
„Atunci când am înfiinţat Virgin Galactic, am început cu ceea ce credeam a fi o experinţă optimă pentru clienţi, iar apoi am construit naveta spaţială în jurul acestui model”, a declarat antreprenorul britanic Richard Branson, fondatorul Virgin.