„Lângă oaie găsești o frunză, lângă frunză nu poți găsi o oaie!” Cât se poate de logic, nu? Sau nu?
E cât se poate de logic pentru ministrul Agriculturii Petre Daea, care a pledat marți, în stilul caracteristic, pentru folosirea oii ca brand de țară.
Întrebat care este argumentul care ar susține schimbarea frunzei de pe logo cu o oaie, acesta a răspuns: „Oaia este o statuie vie. Uitați-vă, în orice parte a țării, cât de frumos este acest animal pe pășunile verzi ale țării românești.”
Ionuț a reacționat imediat la Virgin Tonic: „Noi am mai făcut mișto de oameni care au zis prostii, dar omul acesta este Michael Phelps al inepțiilor. Este Usain Bolt-ul alergatului pe câmpii.”
Tot Ionuț a aflat și cum se numește o statuie cu o oaie……”O statoaie”!
Iar Shurubel a încercat să-l ajute pe ministrul Agriculturii cu un slogan de campanie….”Ăsta e sloganul următoarei lui campanii: Daea susține oaia.” „Parcă îl și văd cum cântă singur prin casă……”