Catalogul de furturi: „Ce e postat e filat. Ai grijă ce dai din casă!” (AUDIO)

Energia aia bună
share

Poliția Română și Mercury 360 au lansat campania de prevenire a furtului din locuințe „CATALOGUL DE FURTURI”.

Pentru a ilustra modul în care operează infractorii, a fost creat un personaj fictiv numit Luis Calificatu care a urmărit zeci de utilizatori de social media, printre care și 8 influenceri, și le-a transformat pozele personale într-un catalog cu obiecte de vânzare.

EMBED CODE Copiază codul de mai jos pentru a adăuga acest clip audio pe site-ul tău.

Cu acordul utilizatorilor „filați” pe rețelele de socializare, personajul Luis Calificatu a preluat pozele acestora și le-a repostat pe profilul său de Instagram, modificate: cu fețele acestora ascunse și cu obiectele de valoare semnalizate prin descrieri și prețuri de vânzare la negru.

Cei care au fost curioși să afle cine este au putut vedea pe profilul său un întreg catalog cu poze preluate și modificate, cu obiecte ale altor utilizatori puse la vânzare alături de promisiunea „disponibil în curând”.

După o serie de reacții de indignare stârnite pe Instagram, campania a dezvăluit mesajul Poliției Române: „Ce e postat e filat. Ai grijă ce dai din casă!”

 

foto: Poliția Română

Articole similare

Probleme de funcționalitate pentru Facebook, Instagram și Messenger. Mai mulți utilizatori au raport...

Într-o zi care a surprins mulți utilizatori de internet, platformele sociale Facebook, Instagram și ...

Meta va eticheta imaginile generate de AI pe Facebook, Instagram și Threads

Meta a colaborat cu partenerii din industrie pentru a se alinia la standarde tehnice comune care să ...

Câţi bani câştigă celebrul Lionel Messi din Instagram. Cât cere fotbalistul pentru o singură postare...

Vedeta argentiniană furnizează acum cel mai bine plătit spectacol din fotbalul american, după ce sep...