Titlurile unor romane clasice modificate pentru a stimula lectura

CoolNews, Viral
share

O librărie din Dallas a modificat titlurile unor romane clasice în clickbait-uri, pentru a stimula lectura. Inițiativa se numește ”litbait” și înseamnă transformarea titlului unei cărți într-un titlu de tabloid. Clickbait-ul se bazează pe titlurile senzaționaliste, șocante, ce au scopul de a-i face pe internauți să dea click pe acel articol.

De exemplu, pe site-ul librăriei The Wild Detectives, internautul care dă un clic pe titlul ”Un britanic a murit după o încercare eşuată de a îşi face un selfie” este trimis în mod automat la textul cărţii ”Portretul lui Dorian Gray”.

Articole similare

Ce cărți au citit românii în primele 6 luni din 2021

Românii citesc mai variat, mai multă psihologie și din ce în ce mai multe cărți în limba engleză și ...

VIDEO: Doi roboți din China s-au luat la ceartă

Pare SF, dar pare că și roboții din 2021 au nemulțumirile lor. Doi roboți dintr-o librărie din Ch...

O librărie britanică a fost asaltată de comenzi după un mesaj online conţinând expresia "tufiş alerg...

Petersfield Bookshop, o librărie veche de 100 de ani din Marea Britanie, a primit un număr mare de c...