Confidenţialitate

The Link, vlogger cu peste jumătate de milion de abonați, a rămas fără canalul de Youtube! (EXCLUSIV)

CoolNews
share

În vremea în care toți mai mulți tineri visează la o carieră în online, apar primele discuții despre siguranța unei astfel de meserii. După cinci ani de activitate, peste 100 de milioane de vizualizări și peste jumătate de milion de abonați, unul dintre cei mai apreciați gammeri români rămâne fără canalul de Youtube, în doar câteva secunde. Veniturile lunare a lui The Link se bazau 100% pe activitatea de pe internet.

Cum s-a întâmplat

The Link, cunoscut și pentru colaborările din online cu Gabriel Fereșteanu, gazda emisiunii de seară de la Virgin, povestește pentru virginradio.ro cum s-a întâmplat : ,,Am primit o propunere de publicitate pentru o aplicație destul de cunoscută. După negocierea obișnuită pe care am purtat-o cu cei care au venit cu propunerea de publicitate, am fost rugat să descarc aplicația pe care urma să o promovez. Supriza neplăcută a fost că în doar câteva secunde toate barierele de securitate Yotuube au fost dărămate. Din acel moment, nu am mai putut să accesez contul pe care l-am construit și crescut în ultimii cinci ani. M-a durut enorm să văd cum numele canalului a fost schimbat, am urmărit un live despre crypto monede susținut de altcineva. Sunt foarte afectat de toată această situație. În acest moment, singura speranță a rămas la suport Youtube, cu care am intrat în contact.

 

Nu este un caz singular

Atacurile de acest, spun mai mulți utilizatori, au devenit tot mai dese în ultima perioadă.

 

 

 

 

Articole similare

Lorena Vișan, vedetă în noile experimente ale lui Fere. Cerșetoria, cel mai puternic brand românesc ...

Lorena Vișan, fenomenul Tik Tok cu aproape 700.000 de urmăritori, este primul invitat în noile exper...

Roxen, premieră la Liza și Fere : ,, Am refăcut piesa Corinei Chiriac după ce am fost la Cerbul de A...

Prietenia dintre gazdele show-ului de seară de la Virgin Radio și Roxen nu mai este un secret pentru...

YouTube Shorts vine în România

Prezentat pentru prima dată în septembrie 2020, YouTube a extins serviciul Shorts în 26 de țări și v...