Tesla a lansat online propria sa marcă de tequila, la preţul de 250 de dolari sticla. Produsul a fost listat rapid ca ”epuizat”.
Musk a anunţat ideea sa pentru „Teslaquila” pe 1 aprilie 2018, pe Twitter. Mulţi au crezut că este o păcăleală.
Eforturile lui Musk pentru înregistrarea mărcii în luna octombrie a anului 2018 s-au lovit de opoziţia producătorilor de tequila din Mexic.
Consiliul pentru Reglementarea Tequila din Mexic a argumentat că numele „Teslaquila” evocă cuvântul Tequila, iar Tequila este un cuvânt protejat.
Noul nume nu mai provoacă confuzii.
Tesla este acum un brand certificat de tequila, în cadrul reglementărilor stricte referitoare la băutura noastră naţională”, a anunţat consiliul într-un comunicat, afirmând că băutura va fi produsă de Destiladora del Valle de Tequila, un producător major de tequila şi alte băuturi spirtoase.
Potrivit site-ului Tesla, noua băutură alcoolică va fi disponibilă doar în anumite state americane, între care New York, California şi Washington.
La începutul anului 2018 Tesla a vândut aruncătoare de flăcări la preţul de 500 de dolari fiecare, prin care a obţinut 10 milioane de dolari pentru finanţarea companiei care se ocupă de proiectul tunelului de mare viteză, Boring Company.
Musk a vândut anterior 50.000 de pălării Boring Company.
Site-ul noii băuturi o descrie ca agave tequila añejo, îmbătrânită în butoaie de stejar francez, ”având un fruct uscat şi o uşoară aromă de vanilie, piper şi scorţişoară”.
foto – shoptesla.com