Confidenţialitate

STUDIU: Stăm tot mai mult cu ochii în ecrane

CoolNews, Tech
share

Tot mai mult cu ochii în ecrane.

Realitatea virtuală, serviciile video over-the-top, dar şi jocurile video şi sporturile electronice vor cunoaşte cea mai mare creştere din industria de media şi divertisment până în 2024.

Așa arată un studiu făcut de o companie care se ocupă cu analize în acest domeniu.

Advertisement

Tendința de creștere pe acest segment se datorează izolării din pandemie.

Datele au fost prezentate la un seminar online organizat de Alianţa Europeană a Agenţiilor de Presă.

Articole similare

STUDIU: Cât durează o zi pe planeta Venus?

Cât durează o zi pe planeta Venus? Mai mult de un an, spun specialiștii. Se ştia deja că Venus ar...

Industria jocurilor video, cifră de afaceri de peste 200 de milioane $

Industria jocurilor video a înregistrat o creştere imensă în ultimele luni. Lucrurile merg atât d...

STUDIU: Întrebarea „Ce-a vrut să spună autorul?” îndepărtează copiii de citit

„Ce-a vrut să spună autorul?” este întrebarea care strică farmecul lecturii. Un studiu făcut de o...