Confidenţialitate

STUDIU: Stăm tot mai mult cu ochii în ecrane

CoolNews, Tech
share

Tot mai mult cu ochii în ecrane.

Realitatea virtuală, serviciile video over-the-top, dar şi jocurile video şi sporturile electronice vor cunoaşte cea mai mare creştere din industria de media şi divertisment până în 2024.

Așa arată un studiu făcut de o companie care se ocupă cu analize în acest domeniu.

Tendința de creștere pe acest segment se datorează izolării din pandemie.

Datele au fost prezentate la un seminar online organizat de Alianţa Europeană a Agenţiilor de Presă.

Articole similare

[BREAKFAST] Femeile ajung să facă mai multe treburi casnice, deoarece bărbații sunt „incapabili” să ...

Oamenii de știință au descoperit că bărbații nu văd mizeria la fel ca femeile, dar aceasta nu este o...

Studiu: Unde călătoresc românii în 2023? Trenduri de călătorie și destinații

Creșterea prețurilor poate că influențează viața de zi cu zi a românilor, însă planurile lor de călă...

World Vision România: Două treimi dintre familiile de la sate vor renunţa la cadouri sau vor reduce ...

Două treimi dintre familile de la sate vor renunţa la cadouri sau vor reduce substanţial bugetul pen...