Confidenţialitate

STUDIU: Stăm tot mai mult cu ochii în ecrane

CoolNews, Tech
share

Tot mai mult cu ochii în ecrane.

Realitatea virtuală, serviciile video over-the-top, dar şi jocurile video şi sporturile electronice vor cunoaşte cea mai mare creştere din industria de media şi divertisment până în 2024.

Așa arată un studiu făcut de o companie care se ocupă cu analize în acest domeniu.

Tendința de creștere pe acest segment se datorează izolării din pandemie.

Datele au fost prezentate la un seminar online organizat de Alianţa Europeană a Agenţiilor de Presă.

Articole similare

STUDIU: „Munca de acasă” se transformă în „munca de oriunde”?

„Munca de acasă” se transformă în „munca de oriunde”? Doar 1 din 5 angajați consideră că ar obține a...

Netflix va oferi jocuri video

Netflix se pregătește să ofere și jocuri video clienților săi din întreaga lume. Pentru moment, jocu...

Ce hoteluri rezervă românii pentru aventuri extraconjugale?

Ce hoteluri rezervă românii pentru aventuri extraconjugale? Da, cineva a fost curios să afle răspuns...