STUDIU: Stăm tot mai mult cu ochii în ecrane

CoolNews, Tech
share

Tot mai mult cu ochii în ecrane.

Realitatea virtuală, serviciile video over-the-top, dar şi jocurile video şi sporturile electronice vor cunoaşte cea mai mare creştere din industria de media şi divertisment până în 2024.

Așa arată un studiu făcut de o companie care se ocupă cu analize în acest domeniu.

Tendința de creștere pe acest segment se datorează izolării din pandemie.

Datele au fost prezentate la un seminar online organizat de Alianţa Europeană a Agenţiilor de Presă.

Articole similare

[BREAKFAST] Studiu în Olanda: interzicerea telefoanelor în școli îmbunătățește concentrarea și socia...

Un studiu amplu comandat de guvernul olandez arată că interzicerea telefoanelor mobile în școli are ...

[BREAKFAST] Jocurile video, noul remediu anti-stres? Ce spune știința despre efectul surprinzător al...

Un nou studiu vine să schimbe percepția clasică despre jocurile video și impactul lor asupra sănătăț...

[BREAKFAST] Vinul – prieten sau dușman? Studiul care va schimba modul în care privim alcoolul

Un experiment de proporții are loc în Spania și promite să aducă, în sfârșit, răspunsuri clare într-...