STUDIU: Stăm tot mai mult cu ochii în ecrane

CoolNews, Tech
share

Tot mai mult cu ochii în ecrane.

Realitatea virtuală, serviciile video over-the-top, dar şi jocurile video şi sporturile electronice vor cunoaşte cea mai mare creştere din industria de media şi divertisment până în 2024.

Așa arată un studiu făcut de o companie care se ocupă cu analize în acest domeniu.

Tendința de creștere pe acest segment se datorează izolării din pandemie.

Datele au fost prezentate la un seminar online organizat de Alianţa Europeană a Agenţiilor de Presă.

Articole similare

[BREAKFAST] Studiu: Chelnerii și șoferii de taxi, mai de încredere decât politicienii în România...

Un studiu european scoate la iveală o realitate surprinzătoare: românii preferă să aibă încredere ma...

Studiu: Bărbații au crescut de două ori mai mult decât femeile în ultimul secol

Un studiu recent dezvăluie că bărbații au înregistrat o creștere semnificativ mai rapidă în înălțime...

[BREAKFAST] Râsul, mai mult decât comedie: ce spune știința despre efectele lui asupra noastră

Când te gândești la râs, probabil asociezi acest gest cu glumele și comedia. Totuși, râsul este mult...