Squid Game ar putea genera în jur de 900 de milioane de dolari pentru Netflix

CoolNews, Filme
share

Se pare că Squid Game ar putea fi cel mai mare succes din punct de vedere financiar pentru Netflix, conform proiecțiilor interne.

În weekend, Bloomberg a declarat că a obținut documentele interne ale Netflix, care fac referire la performanța Squid Game. Show-ul ar fi generat nici mai mult, nici mai puțin de 891,1 milioande de dolari!

Conform acelorași documente, pentru producerea serialului s-ar fi investit 21,4 milioane de dolari, adică 2,4 milioane/episod. Dar se pare că investiția a meritat din moment ce survival-ul coreean a devenit serialul cu cea mai urmărită lansare pe Netflix și a ajuns pe primul loc în 94 de țări.

Sursa foto: Andrea Verdelli/Getty Images.

 

În timp ce Netflix a anunțat în presă că 111 milioane de abonați la serviciul de streaming ar fi urmărit cel puțin 2 minute din serial, documentele arată că ar fi chiar 132 de milioane de abonați.

Documentul mai arată și că 89% dintre cei care au urmărit serialul, au urmărit cel putin 75 de minute (având în vedere că un episod durează aproximativ 55 de minute), iar 66% dintre ei ar fi terminat serialul în primele 23 de zile de la lansarea pe platformă.

Între timp, se pare că membri unui consiliu local din Angila ar fi cerut părinților să le interzică copiilor să urmărească Squid Game. În email scrie: „copii nu ar trebui să urmărească acest serial. Conține imagini extrem de explicite și foarte mult content bazat pe violență”.

 

Sursa foto header: Netflix

Articole similare

Oscar 2024: 6 filme nominalizate pe care le poți vedea pe Netflix

Pe data de 10 martie, lumea cinematografiei se pregătește pentru una dintre cele mai prestigioase ce...

Bridgerton revine cu sezonul 3 în două părți, în mai și iunie

Astăzi, Netflix și Shondaland anunță că Bridgerton va reveni pentru cel de-al treilea sezon în 2024....

84 de filme noi și animații de Crăciun pe serviciile de streaming în România! Vezi aici lista comple...

Articolele noastre cu filme de Crăciun a ajuns virale în fiecare an, iar anul acesta am făcut o nouă...