Deja se pare că toți artiștii vor să-și deschidă un lanț de restaurante. Prima dată Eminem cu Mom’s Spaghetti, acum Snoop Dogg cu hotdogii.
Snoop, al cărui nume real este Calvin Broadus, a depus o cerere de marcă comercială în decembrie pentru a-și folosi numele pentru o companie de hotdog.
Billboard raportează că avocații lui Snoop au depus-o ca „o așa-numită aplicație cu intenție de utilizare, ceea ce înseamnă că Snoop nu a lansat încă un brand – dar că are o intenție serioasă de a face acest lucru și vrea să blocheze numele din timp. ”
Vestea despre planurile aparente ale lui Snoop de a începe să-și vândă propri hotdogi vine ca o surpriză, deoarece, în 2016, el nu părea deosebit de pasionat de gustări.
Apărând într-un segment de la Jimmy Kimmel Live! numit Howz It Mizzade with Snoop Dogg, i s-a arătat un videoclip cu mâncarea în curs de pregătire și i s-a cerut să afle despre ce mâncare este vorba.
SNOOP DOGG revine în Bogata, de data asta pe bune, pentru a-și promova noul album
Când și-a dat seama că era vorba de hotdogi, artistul a exclamat: „Așa se face un hot dog? Oh, nu mai mănânc niciodată hotdogi. Dacă așa se fac hot dog, nu mai vreau. Sunt bine.”
Dacă Snoop ajunge să-și lanseze propria marcă de hotdogi, acesta ar deveni cel mai recent dintr-o listă tot mai mare de proiecte comerciale ale antreprenorului. El a publicat anterior o carte de bucate și a scos și o linie de Indoggo Gin, care este destul de mare, având în vedere că unul dintre marile sale hituri se numea Gin and Juice.
Cu toate acestea, poate cea mai bună mișcare de afaceri pe care a făcut-o rapperul a venit în 2015, când și-a înființat propria companie de canabis, numită Leafs By Snoop!