Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas și Like Mike fac echipă pentru a inspira oamenii să fie deschiși și să privească în continuare cu optimism către viitor.
Un proiect unic – primul playlist colaborativ care include un mix de genuri muzicale – se află în centrul celei mai recente campanii a brandului Coca-Cola, Open Up Playlist, care s-a lansat și în România începând cu această săptămână.
”Ca artist, cea mai mare satisfacție pe care o poți avea vine din posibilitatea de a oferi bucurie și inspirație oamenilor din lumea întreagă. Mai ales în această perioadă, cred că este important să ne folosim muzica și vocea pentru a transmite mesaje pozitive.
Oamenii au nevoie mai mult ca niciodată de încredere și optimism, iar eu mă bucur de această oportunitate, de a fi parte dintr-un proiect muzical extraordinar, menit să inspire oamenii să danseze pe ritmurile optimismului.”, spune Maluma.
”Este uimitor cum muzica a fost un liant între oamenii din toate colțurile lumii, într-o perioadă a distanțării sociale. Pentru mine, faptul că avem la dispoziție această resursă extraordinară, muzica, pentru a oferi bucurie oamenilor, este o oportunitate minunată.
Îmi place ideea campaniei și îi susțin mesajul. Îmi place să cred că, deși de multe ori nu putem să schimbăm circumstanțele, putem face diferența printr-o atitudine pozitivă. Este ceea ce îmi doresc să transmit prin această nouă piesă și prin colaborarea în acest proiect. Haideți să dăm optimismul la maxim!, transmite Zara Larsson.
”Ultimul an a schimbat multe lucruri, inclusiv modul în care ne bucurăm de muzică. Ne-au lipsit întâlnirile, concertele, festivalurile, cluburile. Dar energia extraordinară a muzicii și puterea ei de a aduce oamenii împreună sunt lucruri care nu au cum să dispară”, completează Dimitri Vegas & Like Mike.
Până acum, proiectul are trei piese lansate