Jeans4dreams – ”Pot să visez”, piesa care adaugă speranță de viață copiilor cu tulburări genetice rare sau boli neurologice severe

Muzică
share

Așa cum panglica roz simbolizează conștientizarea cancerului de sân, Blue Denim Genes Ribbon este un semn pentru recunoașterea bolilor genetice rare și ajută la unificarea unei comunități fracturate de mii de maladii mici care nu au avut până acum o voce colectivă și se celebrează pe 28 februarie.

Fundația Copii în Dificultate (CID), în colaborare cu DHM Printing & Advertising și Casa de discuri Roton au lansat chiar pe 28 februarie imnul campaniei Jeans4Dreams – ”Pot să visez”.

Imnul Jeans4Dreams – ”Pot să visez” este cântat de Alessia Tofan, o fetiță de 12 ani, născută sub o stea norocoasă. Aceasta s-a lansat de curând în cinematografie cu un rol de excepție în filmul ”Octav”, în regia lui Serge Celibidachi, unde a jucat alături de actorii Marcel Iureș și Victor Rebengiuc.

Tânăra artistă nu a putut să rămână indiferentă în fața dramelor pe care le trăiesc copiii mai puțin norocoși și a sărit imediat în ajutorul lor.

”Versurile cântecului ce a devenit astăzi imnul campaniei Jeans4Dreams, m-au emoționat foarte tare! Nu aveam cum să stau deoparte! Toți trebuie să ne dăm mâinile și, uniți, să transformăm Pământul într-un loc mai bun! Copiii ajutați de Fundația Copii în Dificultate au mare nevoie de noi toți. Printr-un simplu SMS la 8836, cu textul DONEAZĂ, le putem dărui acestor copii încă o zi de viață”, a declarat Alessia Tofan.

Campania Jeans4dreams își propune ca, prin fondurile adunate, să adauge speranță de viață copiilor cu tulburări genetice rare sau boli neurologice severe îngrijiți în cele 5 centre CID din toată țara. Puteți sprijini acest demers donând 2 Euro prin SMS la 8836 cu mesajul DONEAZĂ.

Fundația Copii în Dificultate (CID) s-a deschis încă din anul 1990 cu scopul de a oferi siguranță, îngrijire medicală, speranță și afecțiune copiilor atinși de maladii incurabile sau aflați în fază terminală, acelora infestați cu HIV/SIDA, copiilor autiști sau abandonați. După 27 de ani de activitate, împreună cu DHM Company Printing & Advertising lansează campania ”Jeans4Dreams”.

Există șansa unei mobilizări generale. Societatea contemporană poate îngriji acești copii. Un copil bolnav și abandonat reduce specia umană la nimic, un copil bolnav și îngrijit ridică Pământul la rangul de paradis.

Articole similare

Fanii lui Kanye West strâng donații pentru a-i reda statutul de miliardar

După ce Adidas a renunțat la contractul cu Kanye West din cauza repetatelor sale comentarii antisemi...

TikTok România face campanie de vaccinare anti-COVID-19 #decemavaccinez

Se face campanie de vaccinare pe TikTok. Zeci de mesaje, create special pentru adolescenți, au fo...

Azi o să fie vaccinat profesorul cu numărul 100.000

Azi va fi vaccinat profesorul cu numărul 100.000, anunță ministrul Educației. Sorin Cîmpeanu a pr...