Confidenţialitate

Gamă largă, mărci de lux, prețuri accesibile – totul despre cel mai mare magazin online de cosmetice MAKEUP

CoolNews
share

„Frumusețea nu are granițe și bariere” – afirmă unul dintre cei mai importanți beauty retailers a Europei. Magazinul online MAKEUP și-a “deschis”, cel mai recent, ușile virtuale și în Germania, iar în această perioadă de 6 luni a reușit să livreze mai bine de peste 75.000 produse și popularitatea sa continuă să câștige rapid impuls. 

Bestselleruri celebre, arome unice, mărci încă puțin cunoscute din întreaga lume, produse de îngrijire zilnică, gadgeturi, accesorii și produse profesionale pentru saloane de înfrumusețare – toată varietatea lumii cosmetice se reflectă în colecțiile makeup.ro.

În România, unde MAKEUP funcționează cu succes de aproape doi ani, peste 79.000 de produse sunt disponibile pe site și numărul de mărci reprezentate depășește 2000. Brandul și-a atins obiectivul de a oferi gama maximă de produse cosmetice, astfel satisfăcând peste 750.000 de clienți!

În timpul carantinei, s-a clasat printre primele locuri, ținând cont de numărul de comenzi, deoarece a reușit să livreze coletele la ușa tuturor clienților, respectând astfel toate reglementările de siguranță impuse de situația pandemică. Acesta este un punct forte al magazinului – livrarea rapidă și gratuită a comenzilor ce încep cu suma de 89 sau 129 RON, în dependență de metoda livrării alese. Și desigur capacitatea de a returna produsele dacă acestea nu satisfac nevoile clientului.

Dacă până acum, pentru a alege câteva produse, trebuia să treci prin mai multe magazine, pierzând timp și nervi, acum, la doar un click distanță, ai la dispoziție atât mărci cu renume mondial, precum și mai puțin cunoscute, sau chiar care nu sunt prezente pe piața României. 

Alegerea corectă este foarte simplă – filtrele de căutare vin în ajutor – pe categorii de gen, preț, note, scop etc.

Catalogul virtual este ramificat în 9 categorii de bază – Parfumuri, Machiaj, Unghii, Păr, Față, Corp și Baie, Bărbați, Accesorii, Health & Care, precum și un „departament” special cu toate mărcile, aranjate în ordine alfabetică. Toate concepute până în cele mai mici detalii pentru accesibilitatea clienților!

Printre „avantajele” de bază ale magazinului, trebuie să evidențiem ușurința înregistrării pe site și executarea comenzilor, precum și metodele de plată. De asemenea, un detaliu mic, dar drăguț este faptul că magazinul, având în vedere toți clienții, oferă reduceri și cadouri pentru ziua lor de naștere.

Datorită succesului cu o istorie de peste 20 de ani pe piața Europeană și nu doar, magazinul este în continuare dezvoltare, extinzându-și activitatea și în alte țări – următoarea „destinație” fiind piața franceză.

Articole similare

Gamă largă, mărci de lux, prețuri accesibile - totul despre cel mai mare magazin online de cosmetice...

"Frumusețea nu are granițe și bariere" - afirmă unul dintre cei mai importanți beauty retailers a Eu...

Selena Gomez și-a lansat linie de produse cosmetice

Selena Gomez și-a lansat propria gamă de produse cosmetice și are același nume că cel de-al treilea ...

#instalove: Makeup

Astazi, inima lui Alice, pe Insta, a mers la un makeup artist exceptional, Anar Agakishiev. "Cu m...