După difuzarea serialului, vizitele la Cernobîl au crescut cu 40% față de perioada anului trecut

CoolNews, Filme
share

Succesul seriei HBO „Chernobyl” pare să fi sporit vizitele la în zona afectată de explozie.

Liderii grupurilor care ghidează turiștii la Cernobîl spun că rezervările turiștilor au crescut cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.

HBO a început difuzarea serialului „Chernobyl” pe 6 mai. Până la finalul lunii, compania ucrainiană SoloEast, care se ocupă de rezervări ale tururilor ghidate din zonă, a raportat o creștere de 30% comparat cu luna anului mai 2018, iar pentru lunile iunie, iulie și august, creșterea este estimată la 40%.

După ce reactorul de la Cernobîl a explodat în 1986, particulele radioactive au fost răspândite în aer și au afectat aproximativ 200.000 de mii de oameni. Autoritățile au instaurat o așa numită „exit zone”, o zonă de 30 de km din jurul centralei fiind închisă.

Articole similare

Emilia Clarke regretă rolul din Game of Thrones

Emilia Clarke spune că filmările pentru Game of Thrones i-au răpit cei mai frumoși ani din viață. ...

Povestea Marikăi Sovenko, singurul copil născut și crescut în zona contaminată de la Cernobîl

Povestea incredibilă a Marikăi Sovenko, în vârstă de 19 ani, care a crescut în regiunea contaminată ...

7 lucruri care nu sunt reale în mini-seria HBO "Chernobyl" - VIDEO

”Cernobyl” este în continuare, pe IMDB, cel mai bun serial din istorie, cu o medie de 9,7/10 după ce...
X