Confidenţialitate

După difuzarea serialului, vizitele la Cernobîl au crescut cu 40% față de perioada anului trecut

CoolNews, Filme
share

Succesul seriei HBO „Chernobyl” pare să fi sporit vizitele la în zona afectată de explozie.

Liderii grupurilor care ghidează turiștii la Cernobîl spun că rezervările turiștilor au crescut cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.

HBO a început difuzarea serialului „Chernobyl” pe 6 mai. Până la finalul lunii, compania ucrainiană SoloEast, care se ocupă de rezervări ale tururilor ghidate din zonă, a raportat o creștere de 30% comparat cu luna anului mai 2018, iar pentru lunile iunie, iulie și august, creșterea este estimată la 40%.

După ce reactorul de la Cernobîl a explodat în 1986, particulele radioactive au fost răspândite în aer și au afectat aproximativ 200.000 de mii de oameni. Autoritățile au instaurat o așa numită „exit zone”, o zonă de 30 de km din jurul centralei fiind închisă.

Articole similare

Vacanțe false pentru turiștii cu chef de călătorit în zonele închise de pandemia de coronavirus...

Un aeroport din Taiwan a găsit o modalitate inedită de a satisface pofta de călătorit cu avionul atu...

Reduceri, gratuități și alte oferte speciale care te încurajează să călătorești

Pandemia de coronavirus a schimbat  felul în care vor arăta vacanțele din acest an, orientându-ne ma...

HBO renunță la HBO GO și HBO NOW. Ce se va întâmpla cu cele două platforme

Vechile aplicații HBO pentru streaming, HBO Now și versiunea pentru abonații serviciilor de cablu, H...