Confidenţialitate

După difuzarea serialului, vizitele la Cernobîl au crescut cu 40% față de perioada anului trecut

CoolNews, Filme
share

Succesul seriei HBO „Chernobyl” pare să fi sporit vizitele la în zona afectată de explozie.

Liderii grupurilor care ghidează turiștii la Cernobîl spun că rezervările turiștilor au crescut cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.

HBO a început difuzarea serialului „Chernobyl” pe 6 mai. Până la finalul lunii, compania ucrainiană SoloEast, care se ocupă de rezervări ale tururilor ghidate din zonă, a raportat o creștere de 30% comparat cu luna anului mai 2018, iar pentru lunile iunie, iulie și august, creșterea este estimată la 40%.

După ce reactorul de la Cernobîl a explodat în 1986, particulele radioactive au fost răspândite în aer și au afectat aproximativ 200.000 de mii de oameni. Autoritățile au instaurat o așa numită „exit zone”, o zonă de 30 de km din jurul centralei fiind închisă.

Articole similare

HBO a lansat un nou serial românesc, "Bani negri (pentru zile albe)" - VIDEO

Serialul „Bani negri (pentru zile albe)”, produs de HBO Europe în România, s-a lansat pe 22 noiembri...

STUDIU: Care este cel mai urmărit serviciu de streaming în România în 2020

Pandemia ne-a făcut să stăm mai mult în case și să consumăm mai mult conținut digital decât o făceam...

#ThatMovie - Raised by Wolves

Serial nou pe HBO, apărut pe 3 septembrie și care are deja confirmare pentru un al doilea sezon. ...