După difuzarea serialului, vizitele la Cernobîl au crescut cu 40% față de perioada anului trecut

CoolNews, Filme
share

Succesul seriei HBO „Chernobyl” pare să fi sporit vizitele la în zona afectată de explozie.

Liderii grupurilor care ghidează turiștii la Cernobîl spun că rezervările turiștilor au crescut cu 40% față de aceeași perioadă a anului trecut.

HBO a început difuzarea serialului „Chernobyl” pe 6 mai. Până la finalul lunii, compania ucrainiană SoloEast, care se ocupă de rezervări ale tururilor ghidate din zonă, a raportat o creștere de 30% comparat cu luna anului mai 2018, iar pentru lunile iunie, iulie și august, creșterea este estimată la 40%.

După ce reactorul de la Cernobîl a explodat în 1986, particulele radioactive au fost răspândite în aer și au afectat aproximativ 200.000 de mii de oameni. Autoritățile au instaurat o așa numită „exit zone”, o zonă de 30 de km din jurul centralei fiind închisă.

Articole similare

Record de nominalizări pentru Game of Thrones la Emmy

Ultimul sezon din Game of Thrones a primit 32 de nominalizări la cea de a 71-a ediție a galei premii...

Noul sarcofag de la Cernobîl a fost inaugurat

Ucraina a inaugurat, miercuri, un nou sarcofag care are rolul limitării răspândirii prafului radioac...

Ce se întâmplă la Cernobîl la 33 de ani de la tragedia nucleară

Serialul Cernobîl, difuzat de HBO, a pus din nou în atenția lumii întregi cea mai mare catastrofă nu...
X