Cum a fost încurajat votul de unele branduri pe rețelele sociale

CoolNews, VirginTonic
share

Alegerile europarlamentare de duminică, 26 mai, au fost subiectul cel mai important pentru mulți europeni, dar și pentru anumite branduri care și-au dorit să-i convingă pe oameni să iasă la vot.

Compania Tinder, de exemplu, a avut o ofertă specială în perioada alegerilor europarlamentare. A venit cu promoții pentru utilizatorii din Germania și Franța.

În același timp, Facebook a avut ”I voted button” în fiecare țară participantă la alegerile europarlamentare. Pe Instagram au apărut stickere cu îndemne la vot, Google a avut Doodles special create pentru alegerile europarlamentare dar și remindere pentru a merge la vot, iar Spotify a creat elections playlist, oferind inclusiv notificări în aplicație privind participarea la alegerile europarlamentare.

În plus, cei de la Netflix au postat pe Facebook două variante noi de răspuns pentru întrebarea Are you still watching?”. Acestea sunt: ”Nu că m-am dus să votez” și ”Exit”. 

Mesajul prin care platforma îi îndeamnă pe români să iasă la vot a primit multe aprecieri din partea internauților.

Matinalii Virgin Radio Romania, Bogdan, Shurubel și Ionuț și-au imaginat cum ar fi sunat o campanie de îndemn la vot pe cel mai mare site pentru adulți: „Poți face altceva cu mâna aia astăzi!”

Prezența la vot a depășit orice așteptări. Aproape 49% dintre românii cu drept de vot s-au prezentat la urne.

Articole similare

Cum a fost încurajat votul de unele branduri pe rețelele sociale

Alegerile europarlamentare de duminică, 26 mai, au fost subiectul cel mai important pentru mulți eur...
X