[BREAKFAST] Un lanț de restaurante din SUA folosește A.I. pentru preluarea comenzilor. Cum îi ajută pe angajați

CoolNews, NEWS
share

Un lant de restaurante fast food extins pe toată suprafața Statelor Unite a apelat la o companie numită Presto Automation Inc. care a creat un chatbot pentru drive thru.

Practic, atunci când clienții ajung la difuzorul de unde li se ia comanda, sunt întâmpinați de o voce robotică. Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate. Însă compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.

În această primă fază, un angajat monitorizează conversațiile și este pregătit să intervină în cazul unei situații pe care chatbot-ul nu o poate gestiona. Jurnalistul Caelyn Pender de la Bloomberg a testat sistemul pentru a vedea felul în care funcționează în acest moment, dar a ajuns la concluzia că încă nu e pregătit. În 4 din cele 5 situații a ajuns să comunice cu angajatul uman pentru a definitiva comanda. Însă speranța este că chatbot-ul va deveni mult mai bun și astfel angajații vor gestioneze alte situații care necesită atenția lor și, conform estimărilor, să câștige undeva la 40 de ore pe săptămână.

 

sursa foto: Shutterstock

Articole similare

Alessandra x Andrei Bănuță lansează o nouă piesă din EP-ul “Până la final și mai departe” - “Dezastr...

Alessandra și Andrei Bănuță lansează o nouă piesă din EP-ul “Până la final și mai departe” - “Dezast...

,,Viitorul sună bine” cu The Motans la Breakfast

The Motans aduce un optimism realist și precaut în cea mai nouă piesă a sa, ,,Viitorul sună bine”. P...

BREAKFAST: Guvernul de la Tokyo, în centrul ironiilor după o gafă într-o fotografie oficială

Astăzi, la Virgin Radio Breakfast, Andrei Niculae și Elena Cernea au dezbătut o știre inedită despre...