[BREAKFAST] Un lanț de restaurante din SUA folosește A.I. pentru preluarea comenzilor. Cum îi ajută pe angajați

CoolNews, NEWS
share

Un lant de restaurante fast food extins pe toată suprafața Statelor Unite a apelat la o companie numită Presto Automation Inc. care a creat un chatbot pentru drive thru.

Practic, atunci când clienții ajung la difuzorul de unde li se ia comanda, sunt întâmpinați de o voce robotică. Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate. Însă compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.

În această primă fază, un angajat monitorizează conversațiile și este pregătit să intervină în cazul unei situații pe care chatbot-ul nu o poate gestiona. Jurnalistul Caelyn Pender de la Bloomberg a testat sistemul pentru a vedea felul în care funcționează în acest moment, dar a ajuns la concluzia că încă nu e pregătit. În 4 din cele 5 situații a ajuns să comunice cu angajatul uman pentru a definitiva comanda. Însă speranța este că chatbot-ul va deveni mult mai bun și astfel angajații vor gestioneze alte situații care necesită atenția lor și, conform estimărilor, să câștige undeva la 40 de ore pe săptămână.

 

sursa foto: Shutterstock

Articole similare

[BREAKFAST] Melodia vieții tale, în funcție de luna în care te-ai născut – playlistul personalității...

Muzica spune tot ce nu poți exprima în cuvinte – iar melodia vieții tale poate fi mai aproape decât ...

[BREAKFAST] Casieră cu gusturi de milionară: cum a furat o angajată din Shanghai 2,4 milioane de dol...

Într-un caz care pare desprins dintr-un scenariu de film, o femeie de 41 de ani din Shanghai a reuși...

[BREAKFAST] Concursul de arsuri solare din Florida: când durerea aduce glorie și aloe vera pe viață...

În Pahokee, Florida, umorul bizar și tradițiile locale ating un nou nivel în fiecare vară, odată cu ...