[BREAKFAST] Un lanț de restaurante din SUA folosește A.I. pentru preluarea comenzilor. Cum îi ajută pe angajați

CoolNews, NEWS
share

Un lant de restaurante fast food extins pe toată suprafața Statelor Unite a apelat la o companie numită Presto Automation Inc. care a creat un chatbot pentru drive thru.

Practic, atunci când clienții ajung la difuzorul de unde li se ia comanda, sunt întâmpinați de o voce robotică. Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate. Însă compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.

În această primă fază, un angajat monitorizează conversațiile și este pregătit să intervină în cazul unei situații pe care chatbot-ul nu o poate gestiona. Jurnalistul Caelyn Pender de la Bloomberg a testat sistemul pentru a vedea felul în care funcționează în acest moment, dar a ajuns la concluzia că încă nu e pregătit. În 4 din cele 5 situații a ajuns să comunice cu angajatul uman pentru a definitiva comanda. Însă speranța este că chatbot-ul va deveni mult mai bun și astfel angajații vor gestioneze alte situații care necesită atenția lor și, conform estimărilor, să câștige undeva la 40 de ore pe săptămână.

 

sursa foto: Shutterstock

Articole similare

YouTube negociază acorduri pentru muzică AI cu marile case de discuri

YouTube încearcă să încheie acorduri pentru muzică AI cu marile case de discuri, în urma lansării un...

Un nou hit de la IRAIDA și Puya - ,,Las-o așa”

După succesul piesei ,,Opriți planeta", IRAIDA și Puya revin cu un nou hit care nu-ți va da pace. Ve...

Grecia va lansa o aplicație pentru turiști, bazată pe inteligența artificială. Cum îi va ajuta asist...

Grecia va introduce o aplicație digitală destinată turiștilor. Bazată pe inteligența artificială, ac...