[BREAKFAST] Un lanț de restaurante din SUA folosește A.I. pentru preluarea comenzilor. Cum îi ajută pe angajați

CoolNews, NEWS
share

Un lant de restaurante fast food extins pe toată suprafața Statelor Unite a apelat la o companie numită Presto Automation Inc. care a creat un chatbot pentru drive thru.

Practic, atunci când clienții ajung la difuzorul de unde li se ia comanda, sunt întâmpinați de o voce robotică. Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate. Însă compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.

În această primă fază, un angajat monitorizează conversațiile și este pregătit să intervină în cazul unei situații pe care chatbot-ul nu o poate gestiona. Jurnalistul Caelyn Pender de la Bloomberg a testat sistemul pentru a vedea felul în care funcționează în acest moment, dar a ajuns la concluzia că încă nu e pregătit. În 4 din cele 5 situații a ajuns să comunice cu angajatul uman pentru a definitiva comanda. Însă speranța este că chatbot-ul va deveni mult mai bun și astfel angajații vor gestioneze alte situații care necesită atenția lor și, conform estimărilor, să câștige undeva la 40 de ore pe săptămână.

 

sursa foto: Shutterstock

Articole similare

Cine este Răzvan, ascultătorul Virgin Radio Romania care i-a găsit pe Giulia și Andrei

Oricât de bine s-ar ascunde matinalii noștri preferați, tot vor fi găsiți dacă își pun ascultătorii ...

Andrei și Giulia au fost găsiți! Indiciul care l-a ajutat pe Răzvan

Când a fost ultima dată când ai jucat o sesiune memorabilă de de-a v-ați ascunselea? Când te-ai ascu...

Billie Eilish, Nicki Minaj, Taylor Swift și mulți alți artiști cer să fie protejați de abuzurile cre...

Peste 200 de muzicieni de renume au semnat o scrisoare deschisă solicitând protecție împotriva utili...