[BREAKFAST] Un lanț de restaurante din SUA folosește A.I. pentru preluarea comenzilor. Cum îi ajută pe angajați

CoolNews, NEWS
share

Un lant de restaurante fast food extins pe toată suprafața Statelor Unite a apelat la o companie numită Presto Automation Inc. care a creat un chatbot pentru drive thru.

Practic, atunci când clienții ajung la difuzorul de unde li se ia comanda, sunt întâmpinați de o voce robotică. Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate. Însă compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.

În această primă fază, un angajat monitorizează conversațiile și este pregătit să intervină în cazul unei situații pe care chatbot-ul nu o poate gestiona. Jurnalistul Caelyn Pender de la Bloomberg a testat sistemul pentru a vedea felul în care funcționează în acest moment, dar a ajuns la concluzia că încă nu e pregătit. În 4 din cele 5 situații a ajuns să comunice cu angajatul uman pentru a definitiva comanda. Însă speranța este că chatbot-ul va deveni mult mai bun și astfel angajații vor gestioneze alte situații care necesită atenția lor și, conform estimărilor, să câștige undeva la 40 de ore pe săptămână.

 

sursa foto: Shutterstock

Articole similare

BREAKFAST: Ziua Internațională a Botezului Mașinii: Ce nume i-ai da mașinii tale?

Astăzi sărbătorim una dintre cele mai neobișnuite și amuzante zile internaționale: ziua în care îți ...

E mai ieftin să pleci în Grecia ca să mănânci sau să ieși la cină în București? Marian Capet ne-a sp...

Proaspăt întors din Grecia, Marian Capet a fost invitat la matinalul Virgin Radio Breakfast, alături...

Cât de importante sunt legăturile noastre cu prietenii? Ne-a spus Iulia Savu la Breakfast

Ne place nouă la Breakfast să glumim împreună cu Andrei Niculae și Elena Cernea, dar ne place să și ...