[BREAKFAST] Un lanț de restaurante din SUA folosește A.I. pentru preluarea comenzilor. Cum îi ajută pe angajați

CoolNews, NEWS
share

Un lant de restaurante fast food extins pe toată suprafața Statelor Unite a apelat la o companie numită Presto Automation Inc. care a creat un chatbot pentru drive thru.

Practic, atunci când clienții ajung la difuzorul de unde li se ia comanda, sunt întâmpinați de o voce robotică. Chatbot-ul este momentan limitat la o serie de răspunsuri programate. Însă compania vrea să antreneze sistemul cu ajutorul A.I. pentru a putea oferi răspunsuri personalizate.

În această primă fază, un angajat monitorizează conversațiile și este pregătit să intervină în cazul unei situații pe care chatbot-ul nu o poate gestiona. Jurnalistul Caelyn Pender de la Bloomberg a testat sistemul pentru a vedea felul în care funcționează în acest moment, dar a ajuns la concluzia că încă nu e pregătit. În 4 din cele 5 situații a ajuns să comunice cu angajatul uman pentru a definitiva comanda. Însă speranța este că chatbot-ul va deveni mult mai bun și astfel angajații vor gestioneze alte situații care necesită atenția lor și, conform estimărilor, să câștige undeva la 40 de ore pe săptămână.

 

sursa foto: Shutterstock

Articole similare

[BREAKFAST] „Punguță, bănuț, dosărel” – România, țara diminutivelor adorabil enervante

Diminutivele sunt pretutindeni în viața noastră de zi cu zi. Unele stârnesc zâmbete, altele ridică s...

[BREAKFAST] Ploaie de „perle” la Evaluarea Națională 2025: când imaginația o ia înaintea gramaticii...

Examenul de Limba și Literatura Română de la Evaluarea Națională 2025 a venit, ca în fiecare an, cu ...

[BREAKFAST] Priorități în timpul panicii: de la bolul cu mâncare la ligheanul cu apă

În mijlocul unui cutremur de 4.3 grade în China, un băiat a devenit viral pe rețelele sociale pentru...