Confidenţialitate

Vânzările de discuri ale lui The Weeknd au crescut cu 385%, după show-ul de la Super Bowl

Muzică
share

The Weeknd a susţinut un concert în pauza meciului de la SuperBowl, între echipele Tampa Bay Buccaneers şi Kansas City Chiefs, a beneficiat de o creştere spectaculoasă a vânzărilor de discuri după participarea lui la acest eveniment.

Revista Billboard anunţă că, potrivit estimărilor iniţiale, vânzările aferente întregului catalog muzical al starului canadian au crescut cu 385% după show-ul spectaculos susţinut de acesta la gala Super Bowl.

Cântecele care au beneficiat de cea mai mare creştere a vânzărilor sunt chiar piesele interpretate de The Weeknd în cadrul acelui show.

Single-ul „Blinding Lights” a beneficiat de o creştere cu 29% a vânzărilor pe 7 februarie, însă nu este singura piesă din repertoriul starului canadian care a beneficiat de descărcări masive de pe internet după Super Bowl 2021.

Articole similare

TOP 10: Care au fost cele mai creative reclame din pauza de la SuperBowl 2021 - VIDEO

Pauza de la Superbowl reprezintă pentru industria mondială de publicitate perioada în care se stă cu...

The Weeknd a făcut super show în pauza Super Bowl (VIDEO)

Cu public puțin pe stadion, doar 10% din rațiuni sanitare, The Weeknd a făcut super show în pauza Su...

Înaintea Super Bowl LV Halftime Show, The Weeknd lansează „The Highlights"

The Weeknd a lansat proiectul „The Highlights", special pentru apariția artistului la Super Bowl LV ...