Vânzările de discuri ale lui The Weeknd au crescut cu 385%, după show-ul de la Super Bowl

Muzică
share

The Weeknd a susţinut un concert în pauza meciului de la SuperBowl, între echipele Tampa Bay Buccaneers şi Kansas City Chiefs, a beneficiat de o creştere spectaculoasă a vânzărilor de discuri după participarea lui la acest eveniment.

Revista Billboard anunţă că, potrivit estimărilor iniţiale, vânzările aferente întregului catalog muzical al starului canadian au crescut cu 385% după show-ul spectaculos susţinut de acesta la gala Super Bowl.

Cântecele care au beneficiat de cea mai mare creştere a vânzărilor sunt chiar piesele interpretate de The Weeknd în cadrul acelui show.

Single-ul „Blinding Lights” a beneficiat de o creştere cu 29% a vânzărilor pe 7 februarie, însă nu este singura piesă din repertoriul starului canadian care a beneficiat de descărcări masive de pe internet după Super Bowl 2021.

Articole similare

Usher a făcut un super show în pauza de la Super Bowl. Ce invitați surpriză i s-au alăturat pe scenă...

În timpul pauzei Super Bowl de duminică, Usher a oferit un spectacol incendiar. Înainte de a urca pe...

Serialul TV „The Idol”, anulat de HBO după un singur sezon. A fost desfiinţat de critici

Serialul TV „The Idol”, care a avut unele dintre cele mai slabe recenzii din acest an, a fost anulat...

Tragedie la cel mai recent concert The Weeknd. Un bărbat a murit pe stadion

Concertul artistului The Weeknd din Philadelphia, pe 14 iulie, s- a încheiat cu o dramă. Un bărbat a...