Vânzările de discuri ale lui The Weeknd au crescut cu 385%, după show-ul de la Super Bowl

Muzică
share

The Weeknd a susţinut un concert în pauza meciului de la SuperBowl, între echipele Tampa Bay Buccaneers şi Kansas City Chiefs, a beneficiat de o creştere spectaculoasă a vânzărilor de discuri după participarea lui la acest eveniment.

Revista Billboard anunţă că, potrivit estimărilor iniţiale, vânzările aferente întregului catalog muzical al starului canadian au crescut cu 385% după show-ul spectaculos susţinut de acesta la gala Super Bowl.

Cântecele care au beneficiat de cea mai mare creştere a vânzărilor sunt chiar piesele interpretate de The Weeknd în cadrul acelui show.

Single-ul „Blinding Lights” a beneficiat de o creştere cu 29% a vânzărilor pe 7 februarie, însă nu este singura piesă din repertoriul starului canadian care a beneficiat de descărcări masive de pe internet după Super Bowl 2021.

Articole similare

The Weeknd a lansat „São Paulo”, mult așteptata colaborare cu Anitta

The Weeknd a lansat „São Paulo”, mult așteptata colaborare cu superstarul brazilian Anitta, care joa...

Global Records ajunge pe locul #3 în topul Billboard 100 din SUA cu piesa “Timeless” (The Weeknd x P...

Global Records își consolidează poziția pe scena muzicală internațională. După ce a achiziționat Hon...

The Weeknd a lansat piesa „Timeless”, în colaborare cu Playboi Carti

The Weeknd a lansat oficial piesa „Timeless”, o nouă colaborare cu Playboi Carti. Melodia a debutat ...