Strike a Pose – DJ care au reușit în industria de fashion

Celebrități, CoolNews
share

Fie că e vorba de culori vibrante inspirate din scena acid house a anilor ’80 ori de creații oversized JNCO inspirate de zona rave din anii ’90, moda a jucat un rol semnificativ în cultura muzicii electronice.
Înca din momentul apariției acesteia, stilul a fost un instrument cu ajutorul căruia artiștii și-au exprimat creativitatea și au lansat trend-uri.
La final de 2019 nu putem să nu luăm in considerare talentul DJ-ilor favoriți în materie de fashion.

DON DIABLO

Este unul dintre cei mai bine îmbrăcați DJ! În vara anului 2017, olandezul și-a îndeplinit una dintre cele mai mari dorințe, aceea de a lansa o linie de vestimentație, asociată label-ului său, HEXAGON.
Înainte de acest moment, Don Diablo a mai avut o încercare de a lansa o colecție limitată, dedicată fanilor săi, de la tricouri și șepci, in 2019 Don Diablo are incluse în colecția sa de la jachete, steaguri, tricouri, bandane, jachete din piele păna la șosete sau stickere.

Cu un design impecabil și la un preț accesibil, colecțiile boss-ului Hexagon au devenit intr-un timp foarte scurt preferatele fanilor lui Don Diablo, și nu sunt puțini.
Cel mai puternic detaliu din aceste ținute o reprezinta logo-ul și faptul că înainte de fiecare lansare, Don Diablo poarta aceste ținute la fiecare live-show.

DJ SNAKE

Nu poți vorbi despre insdustria de fashion fără să te referi la un artist care a depașit bariere convenționale în materie de look: multi premiatul cu platina, francezul DJ Snake.
Label-ul „The Pardon My French” a lansat la început o ediție limitată de vestimentație, care a fost pusa în vănzare pentru show-urile lui DJ Snake, Tchami, Mercer sau Malaa.
Ținutele create de Snake sunt de orientare minimalistă și nu au trecut neobservate; în luna septembrie a anului 2019 Pardon My French a semnat un contract cu brand-ul japonez Mizuno pentru o colecție specială de îmbrăcăminte sport – trening-uri, pe care Snake le poarta cu stil la fiecare apariție live.

STEVE AOKI

Multe figuri iconice din muzica electronică au încercat sa intre în industria de fashion lucrănd cu mari retaileri. Pentru legenda Steve Aoki lucrurile au fost puțin diferite: in anii ‘90 îsi lansa prima colecție de tricouri. Mergănd pe repede-înainte, DJ-ul premiat de industria electronic dance music a ajuns unul dintre cei mai apreciați creatori din lume, lănsănd DIY (Dim Mak Collection).
Label-ul premium și-a făcut debutul in U.S. în 2017, în Saks Fifth Avenue , reușind să încheie un parteneriat în exclusivitate cu Joyrich. În luna noiembrie 2019, Aoki a lansat Dim Mak x Tatras, o colaborare cu brand-ul japonez de lux Tatras, iar din decembrie această colecție a fost pusă in vanzare.

BOYS NOIZE

Pentru lansare celui mai nou album, „Mayday„, legenda techno Alex Ridha aka Boys Noize a semnat un parteneriat exclusivist cu designer-ul Virgil Abloh pentru o colectie unică: Off-White x Mayday. Acest parteneriat a marcat debutul in industria modei pentru DJ-ul/Producătorul german. Colecția lansată de Ridha a fost un succes uriaș, toata colecția a fost sold-out.

BLACK COFFEE

Designer-ul Off-White, Virgil Abloh si legenda din Africa de Sud, DJ-ul Black Coffee, au lansat una dintre cele mai inovative colecții din industria de fashion.
Fun fact: in vara lui 2018, Black Coffee anunța intenția de a deschide o școala de artă in Johannesburg, de design urmănd să se ocupe Virgil Abloh. Cei doi au lucrat foarte bine împreună și au trecut la nivelul următor: au lansat o colecție Off-White semnată Black Coffee, colecție care l-a ajutat pe Abloh în noua sa carieră – de DJ.

THE MARTINEZ BROTHERS

De multă vreme cei doi membri ai proiectului The Martinez Brothers sunt implicați și in muzică și in fashion: pentru o perioadă de doi ani au compus muzica pentru Givenchy, colecțiile de toamnă-iarnă. Așa că nu a surprins pe nimeni momentul în care cei doi frați din Bronx au devenit imagine DKNY, pentru campania aniversară de 30 de ani, alături de solista pop, Halsey.
Au defilat și pe podium pentru DKNY in luna septembrie 2019 în cadrul New York Fashion Week.

ZHU

Anul trecut, Zhu a făcut echpă cu directorul de creație Emmy Slattery, pentru lansarea unei jachete de festival, in exclusivitate pentru Electric Daisy Carnival, Las Vegas.
Jacheta unicat este realizată din brățări trimise de fanii lui Zhu din întrega lume, de la fiecare apariție live. Pe fiecare brățara fanii au scris un mesaj în care au descris experiența pe care au avut-o pe set-urile lui Zhu ori modul în care au perceput piesele lansate de acesta.

Articole similare

DJ Snake face echipă cu Ozuna, Megan Thee Stallion, & LISA din trupa BLACKPINK pentru noul single & ...

Producătorul multi-platinat DJ Snake dezvăluie noul single, intitulat „SG” feat. Ozuna, Megan Thee S...

SAGA Festival dă startul unei serii de experiențe unice: Headliner Days

SAGA Festival dă startul unei serii de experiențe unice, Headliner Days, prin care participanții pot...

Ziua Franței. Care sunt cei mai cunoscuți DJ francezi

14 iulie este Ziua Franței. În 1789, la această dată, revoluţionarii ocupau fortăreaţa Bastilia, cel...