Steve Aoki, director de creație pentru o campanie Tic-Tac – VIDEO

Celebrități, CoolNews
share

Steve Aoki a devenit unul dintre directorii de creație ai companiei Tic-Tac după ce a colaborat pentru a crea spotul pentru Tic Tac X-Freeze .

Producătorul EDM are deja o aplicație de workout, un rol principal într-un joc de mobil produs de cei de la Star Trek și o pizzerie lansată în 2018.

”Întotdeauna încerc să îmi testez limitele, chiar dacă acest lucru implică săritul dintr-un avion sau a pune muzică în trei țări diferite în aceeași noapte” a spus Steve Aoki.

Pentru campania Tic Tac X-Freeze , Steve Aoki a ales activitățile care îl reprezintă cel mai bine, iar printre aceste activități se numără skydiving-ul și o baie în gheață.

Articole similare

Made in RO: Cum se promovau brandurile românești în anii comunismului

A patra editie a nonconformistului muzeu Made in RO dedicat publicitatii si brandurilor romanesti, d...

O colaborare neșteptată Steve Aoki & Maluma - Maldad

Steve Aoki este genul de producător care nu a spus niciodată "NU" unei colaborări care să genereze c...

Strike a Pose - DJ care au reușit în industria de fashion

Fie că e vorba de culori vibrante inspirate din scena acid house a anilor '80 ori de creații oversiz...