Steve Aoki, director de creație pentru o campanie Tic-Tac – VIDEO

Celebrități, CoolNews
share

Steve Aoki a devenit unul dintre directorii de creație ai companiei Tic-Tac după ce a colaborat pentru a crea spotul pentru Tic Tac X-Freeze .

Producătorul EDM are deja o aplicație de workout, un rol principal într-un joc de mobil produs de cei de la Star Trek și o pizzerie lansată în 2018.

”Întotdeauna încerc să îmi testez limitele, chiar dacă acest lucru implică săritul dintr-un avion sau a pune muzică în trei țări diferite în aceeași noapte” a spus Steve Aoki.

Pentru campania Tic Tac X-Freeze , Steve Aoki a ales activitățile care îl reprezintă cel mai bine, iar printre aceste activități se numără skydiving-ul și o baie în gheață.

Articole similare

VIDEO Steve Aoki și Irina Rimes - super show la Cluj

Irina Rimes a fost invitata specială a lui Steve Aoki pe scena unui celebru festival din Cluj. Artis...

Irina Rimes - de trei ori senzație la Tomorrowland cu remixurile piesei "Dudadu"

Surpriză uriașă la ediția din acest an a celebrului festival de muzică electronică, Tomorrowland! Ir...

Vocea Irinei Rimes a răsunat la Tomorrowland, cel mai mare festival de muzică electronică din lume...

Weekendul acesta, la Tomorrowland, festivalul care adună peste jumătate de milion de oameni la fieca...