Rompetrol și Crucea Roșie achiziționează o unitate mobilă de terapie intensivă cu 12 paturi

NEWS
share

Rompetrol, va achiziţiona în parteneriat cu Societatea Naţională de Cruce Roșie din România o unitate mobilă de terapie intensivă cu 12 paturi, în valoare de 264.930 USD, ce va fi donată Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, ca parte a rezervei strategice pentru protecţie civilă, urmând a fi utilizată pe durata pandemiei pentru asigurarea suportului rapid acolo unde va fi cea mai mare nevoie.

Pentru achiziţia unităţii mobile de terapie intensive, KMG International contribuie cu 200.000 USD, iar diferenţa va fi asigurată de Crucea Roşie Română din fonduri colectate în cadrul campaniei România Salvează România.
Contribuţia KMG International pentru acest proiect ridică sprijinul total acordat de companie în lupta împotriva pandemiei de coronavirus la peste 400,000 USD.

“Suntem alături de societatea civilă şi autorităţi în demersul lor; solidaritatea şi responsabilitatea socială sunt esenţiale, dar în situaţii de criză acestea sunt vitale. De aceea Grupul a alocat resurse pentru gestionarea pandemiei atât în România, cât şi în alte ţări unde avem operaţiuni – Republica Moldova şi Bulgaria” – Alexey Golovin, director departament juridic şi afaceri corporative al KMG International.

Această unitate mobilă cu 12 paturi poate fi folosită oriunde în ţară pe durata pandemiei, dar şi ulterior în situaţii de calamităţi sau dezastre, şi are ca scop creşterea capacităţii spitalelor de îngrijire a pacienţilor la standard înalte.

Articole similare

Coronavirus în România: Record de pacienți la ATI

România înregistrează sâmbătă un nou record negativ, în privința pacienților aflați în stare gravă, ...

PREMIERĂ TV: „Împreună”, parte a unei inițiative naționale de strângere de fonduri, a fost transmisă...

Melodia „Împreună”, parte a unei inițiative naționale de strângere de fonduri, a fost transmisă simu...

Procter & Gamble România donează 1.500.000 de lei către Crucea Roșie Română

Procter & Gamble România, producător al unor branduri precum Ariel, Fairy și Always, donează 1.5...