Cum vin ei oamenii de știință să facă lumină și pe Facebook. În caz că nu ți-ai dat încă seama, te anunță ei că sunt numai 4 tipologii de oameni care activează pe rețeaua de socializare patronată de Zuckerberg.
Relationship Builder
Adică cel care încearcă, în fiecare zi, să mai pună o cărămidă la relația cu prietenii sau rudele. Dă mai puțină importanță detaliilor despre el și are multă treabă cu like-urile și comentariile pentru postările celor apropiați.
Selfies
Sunt cei care echilibrează balanța. Profilurile lor sunt pline de poze în care arată excelent de fiecare dată. E tipul ăla de marketing personal, în care scriu numai despre ei și postează poze numai cu partea aia a corpului care dă bine.
Town Crier
Îl recunoști imediat. E prietenul ăla care te ține mereu la curent cu ce se mai întâmplă pe lângă tine. Îți trimite, în timp real, scorul de la meciurile Simonei Halep, îți spune despre ce se mai ceartă băieții în Virgin Tonic și știe, chiar înaintea ta, câte puncte TOMORROWLAND MASSIVE TUNES ai strâns. Nu postează, însă, nimic despre el.
Window Shoppers
Ei sunt stalker-ii care nu intră decât să vadă ce mai fac ceilalți. Postează foarte rar, cât să ai impresia că ei nu sunt cu Facebook, dar, când te aștepți mai puțin, te lovesc cu un like la o postare de prin 2014, despre care nici nu mai știai.
Pentru cercetarea asta le mulțumim tare cercetătorilor de la Brigham Young University.
Fii sincer cu tine și spune-ne în care categorie te recunoști!