Reclama care a devenit virală

CoolNews, Viral
share

Heineken a lansat o reclamă care a devenit virală. “Worlds Apart” este un experiment pe care compania l-a făcut și care a atins inimile a peste un milion de oameni, în doar câteva zile.

Pot doi străini cu puncte de vedere diferite asupra unui subiect să demonstreze că există mai multe lucruri care ne unesc decât lucruri care ne despart? Nu îți dăm spoiler. Play și pregătește-te să fii emoționat!

Articole similare

Cum arată zeroluțiile tale pentru 2019?

Sigur știi obiceiul acela pe care fiecare dintre noi l-a dezvoltat la început de ianuarie. New year,...

VIRAL: Reclamă la un cabinet stomatologic cu muzică populară în interior

Asta e cel mai tare lucru pe care o sa îl vezi astăzi. Dacă vi se pare că e ireal, vă spunem noi, nu...

Benetton, criticați pentru fotografiile cu imiranți pe care le-au exploatat

Firma italiană "United colors of Benetton" a fost grav criticată pentru lansarea unei campaniei de p...
X