Reclama care a devenit virală

CoolNews, Viral
share

Heineken a lansat o reclamă care a devenit virală. „Worlds Apart” este un experiment pe care compania l-a făcut și care a atins inimile a peste un milion de oameni, în doar câteva zile.

Pot doi străini cu puncte de vedere diferite asupra unui subiect să demonstreze că există mai multe lucruri care ne unesc decât lucruri care ne despart? Nu îți dăm spoiler. Play și pregătește-te să fii emoționat!

Articole similare

Benetton, criticați pentru fotografiile cu imiranți pe care le-au exploatat

Firma italiană "United colors of Benetton" a fost grav criticată pentru lansarea unei campaniei de p...

Pamela Anderson e vedeta unei reclame inspirate de Batman - VIDEO

Pamela Anderson a aceeptat provocarea de a apărea într-o reclamă inspirată din "The dark knight rise...

John Legend este noua voce pentru asistentul virtual Google

Așa cum a fost anunțat la conferința anuală ținută de Google, John Legend a devenit de ieri vocea as...
X