Reclama care a devenit virală

CoolNews, Viral
share

Heineken a lansat o reclamă care a devenit virală. „Worlds Apart” este un experiment pe care compania l-a făcut și care a atins inimile a peste un milion de oameni, în doar câteva zile.

Pot doi străini cu puncte de vedere diferite asupra unui subiect să demonstreze că există mai multe lucruri care ne unesc decât lucruri care ne despart? Nu îți dăm spoiler. Play și pregătește-te să fii emoționat!

Articole similare

O reclamă promovează dreptul femeilor de a nu se epila - VIDEO

„Epilatul ar trebui să fie o alegere nu o așteptare căreia să te conformezi.” Acesta este sloganul u...

Cum a devenit virală reclama unei agenții imobiliare - VIDEO

O agenție imobiliară din Sydney a făcut un clip super senzual pentru a promova una dintre proprietăț...

Cum arată zeroluțiile tale pentru 2019?

Sigur știi obiceiul acela pe care fiecare dintre noi l-a dezvoltat la început de ianuarie. New year,...
X