Reclama care a devenit virală

CoolNews, Viral
share

Heineken a lansat o reclamă care a devenit virală. “Worlds Apart” este un experiment pe care compania l-a făcut și care a atins inimile a peste un milion de oameni, în doar câteva zile.

Pot doi străini cu puncte de vedere diferite asupra unui subiect să demonstreze că există mai multe lucruri care ne unesc decât lucruri care ne despart? Nu îți dăm spoiler. Play și pregătește-te să fii emoționat!

Articole similare

Selena Gomez apare într-o nouă campanie a unui brand de haine - VIDEO

Brand-ul de haine și echipamente sportive Puma lansează colecția En Pointe, iar  Selena Gomez este p...

H&M mai pierde și susținerea lui G-Eazy

Din cauza reclamei care fost catalogată drept rasistă, retailer-ul  H&M are probleme cu tot mai ...

Aceasta e reclama de Crăciun care îți aduce zâmbetul pe buze și lacrimi în ochi - VIDEO

E perioada aceea în care ți se topește inima când te gândești la oamenii dragi cu care îți vei petre...