Confidenţialitate

Platforma de streaming Discovery + va ajunge și în România

NEWS
share

Discovery+, serviciul de streaming care aduce la un loc conținutul și brandurile emblematice ale Discovery din întreaga lume, va fi disponibil și în România.

Discovery și Vodafone au semnat un parteneriat pe termen lung, prin care clienții companiei de telefonie din 12 țări europene vor continua să se bucure de conținutul Discovery, dar și pentru a aduce discovery+ abonaților Vodafone din Europa.

La momentul lansării, discovery+ va aduce una dintre cele mai mari oferte de conținut relevant la nivel global, dar și local, împreună cu seriile originale populare din categorii în care Discovery este lider de piață: lifestyle și relații; amenajări interioare și gătit; crime adevărate; paranormal; aventură și istoria naturii; știință, tehnologie și mediul înconjurător, precum și documentare de calitate.

Începând cu Jocurile Olimpice din Tokyo din acest an, discovery+ va deveni Gazda Jocurilor Olimpice în Europa în materie de streaming, oferind acces la fiecare minut, fiecare medalie și fiecare erou, în direct și la cerere.

Parteneriatul îi oferă Discovery acces la aproximativ 100 de milioane de abonați TV și de telefonie fixă și mobilă în Europa, cărora discovery+ le va fi disponibil pentru o perioadă promoțională care va varia, în funcție de piață. Lansările vor fi susținute de campanii mari de marketing ce vor include activități promoționale de tip „always on” atât pe platformele Vodafone, cât și Discovery.

Lansările în cele 12 țări vor avea loc pe parcursul anilor 2021 și 2022.

Articole similare

HBO Max va fi disponibil și în România

După ce HBO Max s-a lansat în SUA, HBO Max va ajunge în Europa din 2021, așa cum te-am anunțat încă ...

Platforma de streaming Discovery + va ajunge și în România

Discovery+, serviciul de streaming care aduce la un loc conținutul și brandurile emblematice ale Dis...

STUDIU: Care este cel mai urmărit serviciu de streaming în România în 2020

Pandemia ne-a făcut să stăm mai mult în case și să consumăm mai mult conținut digital decât o făceam...