Confidenţialitate

Netflix testează reclame ale propriilor producții după fiecare episod vizionat

CoolNews, Tech
share

Platforma Netflix testează în Statele Unite ale Americii un nou tip de a-ți arăta noile producții care te-ar putea interesa.

În locul reclamelor pentru următoarele filme și seriale care apar în momentul în care termini toate sezoanele unui serial, Netflix testează opțiunea de a-ți arăta câte un trailer pentru o proprie producție după fiecare episod.

Platforma declară pentru SocialBlade faptul că momentan această funcție este în teste și că oferă posibilitatea utilizatorului să dea skip, dacă dorește să nu vizualizeze acel trailer.

Articole similare

Emily in Paris se întoarce pentru amour și haute couture cu sezonul 2

Deși acum se descurcă mai ușor în Paris, stilul de viață franțuzesc îi dă în continuare de furcă lui...

The Hand of God, un film de neratat în decembrie (TRAILER)

De la scenaristul și regizorul distins cu Oscar, Paolo Sorrentino (La Grande Bellezza) vine povestea...

The Power of The Dog, pe Netflix din 1 decembrie.

Aspru, cu ochii palizi, carismatic, Phil Burbank este fascinant într-un mod brutal. Toată povestea, ...