Netflix testează reclame ale propriilor producții după fiecare episod vizionat

CoolNews, Tech
share

Platforma Netflix testează în Statele Unite ale Americii un nou tip de a-ți arăta noile producții care te-ar putea interesa.

În locul reclamelor pentru următoarele filme și seriale care apar în momentul în care termini toate sezoanele unui serial, Netflix testează opțiunea de a-ți arăta câte un trailer pentru o proprie producție după fiecare episod.

Platforma declară pentru SocialBlade faptul că momentan această funcție este în teste și că oferă posibilitatea utilizatorului să dea skip, dacă dorește să nu vizualizeze acel trailer.

Articole similare

[BREAKFAST] Reclamele la mâncare, pericol ascuns: copiii consumă cu 130 de calorii mai mult după doa...

Un nou studiu realizat în Marea Britanie scoate la iveală un adevăr alarmant: doar cinci minute de r...

Oscar 2024: 6 filme nominalizate pe care le poți vedea pe Netflix

Pe data de 10 martie, lumea cinematografiei se pregătește pentru una dintre cele mai prestigioase ce...

Bridgerton revine cu sezonul 3 în două părți, în mai și iunie

Astăzi, Netflix și Shondaland anunță că Bridgerton va reveni pentru cel de-al treilea sezon în 2024....