Netflix este deschis să introducă abonamente la prețuri mai mici, susținute de anunțuri publicitare pentru serviciul său de streaming, după ce Netflix a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru, cea mai mare scădere din 2011.
CEO-ul Netflix, Reed Hastings, a declarat marți într-un interviu privind veniturile: „Cei care au urmărit Netflix știu că am fost împotriva reclamelor și un mare fan al simplității abonamentului. Dar, oricât de mare fan aș fi, sunt un și mai mare fan al puterii de alegere al consumatorilor și vrem să le permitem celor care ar dori să aibă un preț mai mic și care sunt toleranți la publicitate să obțină ceea ce își doresc. Este ceva la care ne gândim acum, încercăm să ne dăm seama în următorul an sau următorii doi dacă va funcționa. Noi suntem destul de deschiși să oferim prețuri și mai mici, cu ajutorul publicității.”
„Este destul de clar că funcționează pentru Hulu. Disney o face. HBO a făcut-o. Nu cred că avem prea multe îndoieli că funcționează”, a adăugat acesta.
Schimbarea vine în contextul în care Netflix a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru al anului, ceea ce a cauzat o scădere a acțiunilor cu 25%. Prețul acțiunilor Netflix este cu aproximativ 40% mai mic de la începutul anului. De asemenea, se așteaptă să piardă încă 2 milioane în al doilea trimestru, cel curent.
sursa foto: Shutterstock