Confidenţialitate

La ce emisiuni s-au uitat la TV românii în această primăvară

NEWS
share

Multe emisiuni TV au avut cifre de audiență impresionante, inclusiv pe platformele sociale, chiar dacă tot mai puțini români au stat în fața televizoarelor.

„Primăvara aceasta, românii au petrecut mai puțin timp în fata televizorului comparativ cu anul anterior, marcând o întoarcere la trendul pre-pandemic.

Rezultatele ne confirmă faptul că 2020 a fost un an atipic – tendința de scădere a consumului de conținut TV fost atunci inversată pentru prima dată în ultimii 4 ani. Totuși, nivelul înregistrat anul acesta rămâne ridicat, fiind similar cu cel din perioada 2017-2018”, explică George Mușat, Head of Business Analytics la Starcom.

Conform Content Power Ratings, studiu realizat de Starcom Romania, topul emisiunilor preferate de public în perioada februarie-mai 2021 a fost condus de ”Românii au talent”, urmată de ”Survivor România”, care a atins rezultate impresionante pe Youtube și în social media. Totodată, emisiunea ”Chefi la cuțite” s-a clasat pe locul trei, bucurându-se de vizibilitate ridicată în publicații online și SM.

ILUSTRAȚIE: Erik Mclean / Unsplash

INFOGRAFIC: Starcom Romania

Articole similare

O mai ții minte pe Eva Timush, finalista „Românii au talent”? Cum arată și ce face acum?

Eva Timush, finalista “Românii Au Talent”, care a fost la un pas să revendice cei 120.000 de euro în...

Survivor Romania 2022 - TJ Miles, CRBL și Laura Giurcanu printre primii concurenți anunțați

Survivor Romania revine! Bine, asta e posibil să fi știut deja. Fii atent aici: revine la ProTV! Ok,...

”Splash! Vedete la apă” revine după 6 ani

”Splash! Vedete la apă” va reîncepe în curând, la Antena 1, după o pauză de șașe ani. Miercuri, Ant...