Multe emisiuni TV au avut cifre de audiență impresionante, inclusiv pe platformele sociale, chiar dacă tot mai puțini români au stat în fața televizoarelor.
„Primăvara aceasta, românii au petrecut mai puțin timp în fata televizorului comparativ cu anul anterior, marcând o întoarcere la trendul pre-pandemic.
Rezultatele ne confirmă faptul că 2020 a fost un an atipic – tendința de scădere a consumului de conținut TV fost atunci inversată pentru prima dată în ultimii 4 ani. Totuși, nivelul înregistrat anul acesta rămâne ridicat, fiind similar cu cel din perioada 2017-2018”, explică George Mușat, Head of Business Analytics la Starcom.
Conform Content Power Ratings, studiu realizat de Starcom Romania, topul emisiunilor preferate de public în perioada februarie-mai 2021 a fost condus de ”Românii au talent”, urmată de ”Survivor România”, care a atins rezultate impresionante pe Youtube și în social media. Totodată, emisiunea ”Chefi la cuțite” s-a clasat pe locul trei, bucurându-se de vizibilitate ridicată în publicații online și SM.
ILUSTRAȚIE: Erik Mclean / Unsplash
INFOGRAFIC: Starcom Romania