Confidenţialitate

Instagram anunță noi modalități de a monetiza conținutul produs pe platformă

Tech
share

CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a anunţat o serie de funcţii la care Instagram lucrează pentru a ajuta creatorii să genereze mai multe venituri din conţinutul postat.

Printre noile funcţii se numără şi o piaţă în care mărcile ar putea identifica mai mulţi creatori de conţinut care se adresează audienţei pe care o ţintesc. Mulţi creatori de social media sunt plătiţi pentru a posta conţinut sponsorizat, dar scopul acestei pieţe ar fi ca Instagram să joace un rol sporit în a ajuta brandurile să descopere creatori emergenţi, a declarat Adam Mosseri, şef al serviciilor de imagini şi videoclipuri deţinute de Facebook.

De asemenea, Zuckerberg a anunţat magazine ale creatorilor, care le-ar permite acestora să vândă bunuri utilizatorilor de Instagram direct prin profilurile lor de pe reţeaua socială.

Anul trecut, compania a introdus Facebook Shops şi Instagram Shops, care permit companiilor să vândă direct utilizatorilor. Unii creatori de top, precum Kim Kardashian, au deja magazine pe profilurile lor de Instagram.

„Acest lucru a fost deosebit de important în ultimul an. O mulţime de magazine fizice au trebuit să se închidă în timpul blocajelor, dar au rămas deschide online”, a spus Zuckerberg pe Instagram Live. „Poate fi o experienţă mai personalizată şi mai convenabilă.”

Articole similare

A murit pentru o poză pe Instagram

O tânără de 32 de ani a murit în încercarea de a face o fotografie care să-i aducă mai mulți urmărit...

După succesul avut pe TikTok și Instagram, SERA își face debutul cu piesa „Only Us” (VIDEO)

Versiunile ei de la „IDGAF”, interpretată original de Dua Lipa, și „No”, a lui Megan Trainer, au dev...

Soundmojis apar în Messenger

Messenger lansează astăzi Soundmojis, o funcție nouă ce le permite utilizatorilor să trimită clipuri...