Confidenţialitate

Instagram anunță noi modalități de a monetiza conținutul produs pe platformă

Tech
share

CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a anunţat o serie de funcţii la care Instagram lucrează pentru a ajuta creatorii să genereze mai multe venituri din conţinutul postat.

Printre noile funcţii se numără şi o piaţă în care mărcile ar putea identifica mai mulţi creatori de conţinut care se adresează audienţei pe care o ţintesc. Mulţi creatori de social media sunt plătiţi pentru a posta conţinut sponsorizat, dar scopul acestei pieţe ar fi ca Instagram să joace un rol sporit în a ajuta brandurile să descopere creatori emergenţi, a declarat Adam Mosseri, şef al serviciilor de imagini şi videoclipuri deţinute de Facebook.

De asemenea, Zuckerberg a anunţat magazine ale creatorilor, care le-ar permite acestora să vândă bunuri utilizatorilor de Instagram direct prin profilurile lor de pe reţeaua socială.

Anul trecut, compania a introdus Facebook Shops şi Instagram Shops, care permit companiilor să vândă direct utilizatorilor. Unii creatori de top, precum Kim Kardashian, au deja magazine pe profilurile lor de Instagram.

„Acest lucru a fost deosebit de important în ultimul an. O mulţime de magazine fizice au trebuit să se închidă în timpul blocajelor, dar au rămas deschide online”, a spus Zuckerberg pe Instagram Live. „Poate fi o experienţă mai personalizată şi mai convenabilă.”

Articole similare

[BREAKFAST] Timișorean condamnat la 3 ani de închisoare după ce a aflat parolele de Facebook ale pri...

Un timișorean a fost condamnat la 3 ani de închisoare cu suspendare după ce a obținut ilegal parolel...

Surpriza pe care Thalia i-a făcut-o Nadiei Comăneci - VIDEO

Thalia, una dintre cele mai cunoscute și apreciate artiste latino din lume a mărturisit că este una ...

Tribunalul din Rusia: Meta este vinovată de activități extremiste. Facebook și Instagram interzise o...

Tribunalul Tverskoy din Moscova a declarat luni, 21 martie 2022, că Meta – fosta Facebook – este o o...