CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg a anunţat o serie de funcţii la care Instagram lucrează pentru a ajuta creatorii să genereze mai multe venituri din conţinutul postat.
Printre noile funcţii se numără şi o piaţă în care mărcile ar putea identifica mai mulţi creatori de conţinut care se adresează audienţei pe care o ţintesc. Mulţi creatori de social media sunt plătiţi pentru a posta conţinut sponsorizat, dar scopul acestei pieţe ar fi ca Instagram să joace un rol sporit în a ajuta brandurile să descopere creatori emergenţi, a declarat Adam Mosseri, şef al serviciilor de imagini şi videoclipuri deţinute de Facebook.
De asemenea, Zuckerberg a anunţat magazine ale creatorilor, care le-ar permite acestora să vândă bunuri utilizatorilor de Instagram direct prin profilurile lor de pe reţeaua socială.
Anul trecut, compania a introdus Facebook Shops şi Instagram Shops, care permit companiilor să vândă direct utilizatorilor. Unii creatori de top, precum Kim Kardashian, au deja magazine pe profilurile lor de Instagram.
„Acest lucru a fost deosebit de important în ultimul an. O mulţime de magazine fizice au trebuit să se închidă în timpul blocajelor, dar au rămas deschide online”, a spus Zuckerberg pe Instagram Live. „Poate fi o experienţă mai personalizată şi mai convenabilă.”