INNA, pe ecranele din New York! A devenit ambasador global EQUAL Spotify

Celebrități, CoolNews, NEWS
share

INNA a acceptat invitația Spotify și s-a alăturat cu mândrie noului lor proiect, EQUAL, o inițiativă globală care urmărește să amplifice munca artistelor din întreaga lume. Utilizatorii Spotify pot accesa EQUAL Hub și pot explora creațiile femeilor din peste 180 de piețe, inclusiv Africa, Italia și Argentina. Spotify a adăugat aproximativ 5000 de artiste la listele de redare EQUAL și a sprijinit mai mult de 700 de ambasadori EQUAL din întreaga lume.

,,Sunt onorată să fiu unul dintre ambasadorii EQUAL la nivel mondial și să fac parte dintr-o mișcare atât de mare, care poate schimba generații. Inițiativa Spotify este admirabilă, deoarece este o modalitate uimitoare de a oferi femeilor din industrie o platformă puternică pentru a-și promova talentul. Muzica este viața mea, este arta mea. Când muzica intră în joc, toți ne adunăm împreună în cel mai pur mod posibil. Folosiți-vă vocea și împărtășiți cu lumea perspectiva voastră unică!” a spus INNA.

Muzica a stat adesea în fruntea schimbărilor sociale, mai ales atunci când vine vorba de lupta pentru egalitatea de gen. Muzica reprezintă, în special pentru drepturile femeilor, o sursă de putere și inspirație de zeci de ani. Pe hub-ul Spotify EQUAL, ascultătorii pot naviga și descoperi noi artiste cu ajutorul preluărilor de playlist-uri. Aceștia vor auzi povești inspiraționale prin muzică și cu ajutorul clipurilor create special de artiști.

Cu un șir impresionant de hituri, numeroase premii și concerte în Europa, Asia, America Latină, SUA, Canada și Orientul Mijlociu, INNA este cu adevărat un fenomen muzical feroce, una dintre cele mai mari staruri ale momentului.

”Just Dance #DQH2”. Recent, INNA a oferit lumii și cea de-a doua parte a albumului „Just Dance”, continuând direcția electronic-dance a primei părți. Cele 5 piese au fost compuse și produse pe durata a 16 zile, timp în care a stat izolată în Dance Queen’s House, în cadrul celei mai lungi sesiuni, aflată la cel de-al treilea sezon.

Cu o bază de fani care include 7.6 milioane de abonați pe YouTube, 10 milioane de fani pe Facebook, 3.1 milioane de fani pe Instagram, 928.000 de urmăritori pe TikTok, 1.4 milioane de urmăritori pe Twitter, peste 6.7 milioane de ascultători lunari pe Spotify și 10 miliarde de vizualizări și stream-uri, românca și-a făcut simțită prezența în topurile globale cu hituri precum “Hot”, “Sun Is Up”, “Cola Song”, “Ruleta”, colaborând cu Pitbull, Flo Rida, Daddy Yankee, Juan Magán, JBalvin, Yandel, Timmy Trumpet și a ajuns în top sloturi în zeci de țări, de la țara ei natală, România, până la Japonia, Mexic, Turcia, Argentina, Spania, Finlanda, Polonia și Statele Unite. Albumul său, “YO”, a fost lansat sub eticheta label-ului lui Jay Z, Roc Nation, care reprezintă artiști de top precum Rihanna, Shakira, Mariah Carey și mulți alții.

Articole similare

INNA, două show-uri sold out în Polonia: cele mai mari hituri ale artistei și momente speciale pentr...

După un an pe scenele cele mai mari ale lumii, din Mexic, în Statele Unite și Europa, INNA încheie a...

Magia Crăciunului transformă New York-ul: Vitrinele de lux atrag privirile trecătorilor

New York-ul își trăiește din plin magia sărbătorilor de iarnă, iar vitrinele magazinelor de lux sunt...

Incident grav în aviație: Doi însoțitori de bord sancționați pentru depășirea limitei legale de alco...

Doi însoțitori de bord ai companiei Delta Airlines au fost retrași dintr-un zbor programat să decole...