Facebook ar pierde miliarde după schimbările în newsfeed

CoolNews
share

Analiștii îi avertizează pe investitori că Facebook poate pierde până la 23 miliarde de dolari după ce Mark Zuckerberg a anunțat că vor fi făcute schimbări în newsfeed-ul canalului de socializare. Faptul că utilizatorii vor vedea mai degrabă postări ale familiei și prietenilor și mai puține postări ale companiilor și din media a dus la constatarea că Facebook va pierde aproximativ 2 miliarde de utilizatori în întreaga lume, dar și o mulțime de bani.

Mark Zuckerberg susține că decizia a fost luată cu ajutorul comunității. Utilizatorii s-au plâns că postări ale companiilor și o mulțime de reclame le invadează spațiul personal și ceea ce ar trebui să fie un feed relevant pentru interesele pe care și le-au manifestat pe Facebook.

De asemenea, pentru Mark Zuckerberg este mai important ca utilizatorii să petreacă timp de calitate pe rețeaua de socială, așa cum susține chiar el.

Readucând Facebook pe traiectoria originală, adică un loc pentru împărtăşirea unor informaţii personale, compania va muta conţinutul generat de afaceri sau publisheri într-o altă zonă a aplicaţiei.

Publisherii sunt din ce în ce mai dependenţi de Facebook: 45% dintre adulţii din Statele Unite citesc ştiri pe reţeaua socială, potrivit unui studiu al Pew Research. Traficul acestora va scădea inevitabil, iar modul în care Facebook va contracara acest fenomen nu este încă cunoscut.

În 2017, Facebook a testat separarea postărilor personale de cele de business, creând un tab numit Explore pentru utilizatorii din şase ţări. Proprietarii de siteuri care se bazau pe rețeaua de socializare pentru a-și populariza articolele au raportat scăderi considerabile ale traficului.

Articole similare

Facebook oferă, în premieră, detalii despre regulile sale interne

Facebook oferă, în premieră, detalii despre regulile sale interne care stau la baza Standardelor de ...

Facebook anunță îmbunătățirile făcute pentru respectarea noilor legi privind protecția datelor perso...

Într-un comunicat trimis Virgin Radio Romania, Facebook anunță măsurile luate pentru asigurarea conf...

Facebook testează o nouă opțiune

Știi ce fac prietenii tăi de pe Facebook, dar nu ai mai apucat să te vezi cu ei și în real life, de ...