Confidenţialitate

Facebook ar pierde miliarde după schimbările în newsfeed

CoolNews
share

Analiștii îi avertizează pe investitori că Facebook poate pierde până la 23 miliarde de dolari după ce Mark Zuckerberg a anunțat că vor fi făcute schimbări în newsfeed-ul canalului de socializare. Faptul că utilizatorii vor vedea mai degrabă postări ale familiei și prietenilor și mai puține postări ale companiilor și din media a dus la constatarea că Facebook va pierde aproximativ 2 miliarde de utilizatori în întreaga lume, dar și o mulțime de bani.

Mark Zuckerberg susține că decizia a fost luată cu ajutorul comunității. Utilizatorii s-au plâns că postări ale companiilor și o mulțime de reclame le invadează spațiul personal și ceea ce ar trebui să fie un feed relevant pentru interesele pe care și le-au manifestat pe Facebook.

De asemenea, pentru Mark Zuckerberg este mai important ca utilizatorii să petreacă timp de calitate pe rețeaua de socială, așa cum susține chiar el.

Readucând Facebook pe traiectoria originală, adică un loc pentru împărtăşirea unor informaţii personale, compania va muta conţinutul generat de afaceri sau publisheri într-o altă zonă a aplicaţiei.

Publisherii sunt din ce în ce mai dependenţi de Facebook: 45% dintre adulţii din Statele Unite citesc ştiri pe reţeaua socială, potrivit unui studiu al Pew Research. Traficul acestora va scădea inevitabil, iar modul în care Facebook va contracara acest fenomen nu este încă cunoscut.

În 2017, Facebook a testat separarea postărilor personale de cele de business, creând un tab numit Explore pentru utilizatorii din şase ţări. Proprietarii de siteuri care se bazau pe rețeaua de socializare pentru a-și populariza articolele au raportat scăderi considerabile ale traficului.

Articole similare

După Netflix și YouTube, Facebook și Instagram reduc temporar calitatea clipurilor video de pe platf...

Facebook a anunțat că va reduce calitatea conținutului video în Europa. Decizia este valabilă și pen...

Facebook şi Instagram vor bloca reclamele la măşti medicale

Facebook a decis să blocheze temporar reclamele la măşti. Decizia Facebook vine ca urmare a încercă...

VIRAL: Ce a pățit un reporter din SUA în timpul unui live pe Facebook

Un reporter din SUA a uitat să dezactiveze filtrele Facebook înainte să facă o transmisiune live, ia...