Jason Derulo vorbește despre cum l-au ajutat rețelele sociale și trendurile digitale să fie no.1, într-un interviu pentru ediția specială a revistei Rolling Stone – 2021 Future of Music.
”Dăm scroll într-un mod foarte egoist, atunci când căutăm ceva care este de interes pentru noi. Ai practic o fracțiune de secundă ca să-i oprești pe oameni. Cred că lucrurile care sunt importante îi captează pe oameni de la început”, explică Jason Derulo , care a ajuns să aibă 46,8M urmăritori @ TikTok și 7,8M urmăritori @ Instagram.
Vizibilitatea lui Jason Derulo cel puțin pe TikTok a explodat cu “Savage Love”, colaborarea cu Jawsh 685. El a știut să profite de valul de popularitate ca să încheie mai multe înțelegeri cu branduri și apoi să crească organic rapid contul, care a ajuns azi să fie unul dintre cele mai active. Cât privește regula primei secunde, invocate de Jason Derulo, poți observa că face și ceea ce la noi ar trece clickbait, adică folosește imagini care sugerează un anumit gen de conținut, inclusiv cu el dezbrăcat.
FOTO: Captură TikTok Jason Derulo