OPPO, partenerul oficial pe smartphone al turneului de la Wimbledon, a sărbătorit revenirea tenisului în atenția marelui public prin lansarea unei noi campanii, Courting the Colour.
Cu ajutorul tehnologiilor avansate, OPPO, în parteneriat cu Getty Images, a recolorizat fotografii vechi, emblematice, în care sunt surprinse cele mai frumoase și emoționante momente din istoria tenisului, pentru repovesti istoria din spatele acestora într-un mod nemaivăzut.
Colecția prezintă publicului unele dintre cele mai impresionante povești din meciurile de tenis a căror ecou răsună până în zilele noastre.
Primii atleți afro-americani care au câștigat Wimbledon, Althea Gibson și Arthur Ashe
Colecția de șapte imagini Courting the Colour prezintă primii atleți afro-americani care au câștigat Wimbledon, Althea Gibson și Arthur Ashe. Imaginile cu cei doi dau un suflu nou rezilienței lor implacabile în fața nedreptăților societății din timpul lor.
Imaginea originală
Imaginea recolorată
FOTO: AELTC/Arthur Cole/OPPO, în parteneriat cu Getty Images / Echipa de PR
Suzanne Lenglen, Helen Jacobs și Fred Perry
În același timp, imaginile cu Suzanne Lenglen, Helen Jacobs și Fred Perry, adorați pentru grația lor din teren, îi prezintă ca niște simboluri culturale și ilustrează modul în care au luptat pentru identitatea și convingerile lor.
De la schimbarea modei atât pe teren, cât și în afara lui, la schimbarea reprezentărilor stereotipe ale sportivelor, acest trio și-a lăsat amprenta în istoria tenisului.
Imaginea originală (1 iulie 1925)
Imaginea prelucrată
FOTO: L. Blandford/Topical Press Agency/Getty Images/OPPO, în parteneriat cu Getty Images / Echipa de PR
Colecția Courting the Colour poate fi vizualizată pe un site dedicat, accesibil cu un click aici.
„Noua ediție Wimbledon trebuie sărbătorită și ce alt mod mai bun decât prin descoperirea momentelor emblematice care au adus sportul acolo unde este astăzi. Experții imagistici care au lucrat la colecția Courting the Colour au restaurat unele imagini vechi de peste 80 de ani, astfel încât acestea pare ca au fost surprinse chiar ieri, portretizându-le printr-o lentilă nevăzută și reluând astfel conversații importante.”, spunea legenda tenisului Greg Rusedski.
”Concentrându-ne din nou pe esența tenisului, sperăm să oferim fanilor o legătură mai profundă și să încurajăm fanii din întreaga lume să își urmeze pasiunea. Nici un alt loc nu este mai potrivit pentru a da startul acestei campanii decât Wimbledon, pilonul fundamental al tenisului”, explică ideea campaniei Gregor Almassy, Overseas CMO al OPPO.
FOTO: OPPO, în parteneriat cu Getty Images / Echipa de PR