Confidenţialitate

Clubhouse, la liber

CoolNews, Tech
share

Clubhouse, aplicația pentru care aveai până acum nevoie de o invitație ca să o accesezi, este disponibilă ”la liber” pentru toți utilizatorii de iPhone și Android.

Aproximativ 10 milioane de persoane se aflau în lista de așteptare pentru o invitație, până când Clubhouse a decis să ofere accesul liber, fără să mai fie necesar acest pas.

Pentru a marca versiunea ”la liber” Clubhouse vine și cu un nou logo, vizibil deja în stores. În el îl veți recunoaște pe Justin “Meezy” Williams, managerul 21 Savage .

Aplicația ClubHouse a fost creată de Paul Davison și Rohan Seth, în 2020, iar în luna mai, deși avea doar 1500 de utilizatori, era deja evaluată la 150 de milioane de $.  Creșterea rapidă a fost influențată de câteva staruri care s-au alăturat Clubhouse de la început și au făcut buzz în jurul sistemului de acces pe bază de invitații. La începutul anului 2021, valoarea Clubhouse era estimată la peste un miliard de dolari.

Articole similare

Vine sfârșitul lumii? Tesla construiește un robot umanoid!

Dacă mai aveam nevoie de încă o dovadă că trăim în viitor, iată că aceasta vine de la Tesla, compani...

Aplicația Munch a fost lansată și în România

Munch România este o platformă prin care restaurantele, brutăriile, magazinele și hotelurile pot com...

Facebook îi face concurenţă lui Clubhouse

Mișcarea copy/paste a platformei audio care a entuziasmat pe mulți a ajuns la etapa Facebook. Facebo...