Confidenţialitate

Ce este ClubHouse și de ce cred oamenii că ar putea fi viitorul Facebook

CoolNews, Tech
share

ClubHouse este o rețea socială deschisă de curând, care începe să atragă din ce în ce mai multă atenție.

Printre personalitățile recente care au interacționat cu platforma se numără atât fondatorul Tesla, Elon Musk, cât și fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg.

Musk a și dat un Tweet în care spunea: „Îmi cam place ClubHouse!„.

Ce este ClubHouse?

ClubHouse este o rețea socială pentru moment exclusiv audio. Compania se descrie ca fiind „un alt model de aplicație social media, bazat pe voce, care permite tuturor să interacționeze, să spună povești, să își depăneze amintirile sau să cunoască oameni interesanți de pe tot globul.”

Altfel spus, e ca și cum ai „migra” între podcasturi live, dar cu oameni pe care îi cunoști sau cărora vrei să le auzi opiniile.

Cum instalezi ClubHouse?

Ei bine, aici lucrurile sunt mai complicate. În primul rând, pentru moment, dacă nu ai sistem de operare iOS nu vei putea să folosești aplicația.

De asemenea, dacă nu ai un prieten care deja este în aplicație, nu vei putea intra, iar mesajul cu care vei fi întâminat este: „Hei, încă ne deschidem, dar oricine se poate alătura cu o invitație de la un utilizator existent!

Dacă îndeplinești ambele condiții, adică dacă ai iOS, dar și un prieten care îți poate trimite invitația, trebuie doar să intri pe https://www.joinclubhouse.com/ și să descarci aplicația. Ține minte, invitația se trimite pe numărul de telefon.

De ce cred oamenii că ar putea deveni un Facebook 2.0?

Răspunsul la întrebarea asta e și mai complicat și, desigur, evoluția ClubHouse depinde de extreeem de multe variabile. Dar, dacă rețeaua socială reușește să crească suficient de mult și să adauge o componentă de foto/video, poate deveni un concurent redutabil pentru Facebook sau Twitter.

De altfel, un boost de încredere în acest sens i-a oferit și Mark Zuckerberg, care și-a făcut rapid un cont de ClubHouse. Unii presupun că vrea să cumpere afacerea înainte ca ea să devină un rival temeinic.

Cine a creat ClubHouse?

Aplicația ClubHouse a fost creată de Paul Davison și Rohan Seth, anul trecut, iar în mai, deși avea doar 1500 de utilizatori, era deja evaluată la 150 de milioane de $.

Care e motivul pentru care ClubHouse este încă un „cerc închis”?

Probabil că acum vă întrebați de ce ClubHouse este un „cerc închis”, fiind permisă intrarea în aplicație doar pe bază de invitație.

Compania oferă două motive: pe de o parte vrea să construiască o comunitate unită, pe de altă parte, vrea să aibă suficiente moduri prin care, în momentul în care toată lumea va avea acces la aplicație, să se asigure că oamenii rămân pe platformă.

Foto: William KrauseUnsplash

Articole similare

Podcasturi cu Facebook

Facebook introduce oficial podcasturile în platformă. La început, Facebook lucrează cu un număr limi...

Facebook îi face concurenţă lui Clubhouse

Mișcarea copy/paste a platformei audio care a entuziasmat pe mulți a ajuns la etapa Facebook. Facebo...

”The Social Network”, din nou la TV (VIDEO)

Filmul biografic „The Social Network” (Rețeaua de socializare), regizat de David Fincher, după un sc...