Burger King este în centrul unui scandal legat de afirmații misogine în Marea Britanie.
Brandul de fast-food a scris pe Twitter faptul că „Femeile își au locul în bucătărie.„. Tweet-ul era continuat de un manifest prin care Burger King încerca să explice că femeile-bucătăr nu primesc suficiente șanse și suficient credit în Marea Britanie, iar acest lucru trebuie schimbat.
Pentru că algoritmul Twitter funcționează diferit, oamenii au văzut prima dată Tweet-ul care putea părea misogin, iar mai apoi, sau poate niciodată, explicația acestuia.
Internetul a luat foc, iar în joc a intrat și KFC Gaming, divizia de gaming a marelui lanț de restaurante fast-food, care le-a transmis celor de la Burger King faptul că „Cel mai bun moment să ștergi asta era atunci când ai postat-o. Al doilea cel mai bun moment e acum.”
Aceștia au plusat și au pus pe pagina lor de Twitter faptul că „Femeile își au locul în gaming. Mulțumim tuturor scriitoarelor, actrițelor, producătoarelor, directoarelor și tuturor femeilor care și-au pus contribuția în crearea de jocuri de care ne bucurăm în fiecare zi.”
Ulterior, Burger King a șters Tweet-ul și și-a cerut scuze: „Scopul nostru a fost să atragem atenția asupra faptului că doar 20% din chefii profesioniști din din bucătăriile din UK sunt femei și am vrut să ajutăm la schimbarea acestui lucru. Vom face mai bine data viitoare.”