[BREAKFAST] Verigheta pierdută… și găsită în stomacul unei vaci: povestea incredibilă a unui fermier german

CoolNews, NEWS
share

Într-o poveste care pare desprinsă dintr-o comedie rurală, un fermier din Bavaria Inferioară, Germania, și-a regăsit verigheta acolo unde se aștepta cel mai puțin: în stomacul uneia dintre vacile sale. Johannes Brandhuber, un tânăr crescător de animale din Simbach am Inn, a trecut printr-o serie de emoții intense după ce inelul de nuntă i-a dispărut misterios în luna noiembrie.

Incidentul s-a petrecut într-o zi obișnuită, în timp ce hrănea animalele din fermă. Verigheta i-a alunecat de pe deget fără ca el să observe și, cu un apetit nesăbuit, vaca pe nume Herzal a înghițit-o ca pe o gustare prețioasă. Timp de patru luni, Johannes și-a luat gândul de la inel, convins că l-a pierdut definitiv în paiele grajdului.

Totul s-a schimbat în mod neașteptat când Herzal a ajuns la o măcelărie locală. În timpul procesului de prelucrare, un angajat a făcut descoperirea: o verighetă perfect intactă, ascunsă în stomacul vacii. Josef Steinleitner, proprietarul măcelăriei, a declarat că, deși mai găsesc uneori fragmente metalice, o verighetă este cu totul inedită.

Astfel, Johannes nu doar că și-a recuperat verigheta, dar și-a recâștigat și speranța. Poate că dragostea trece prin stomac, dar în cazul lui, a trecut prin cel al unei vaci cu totul speciale. Herzal va rămâne pentru totdeauna un simbol bizar al iubirii… și al pierderilor recuperate în cele mai neașteptate moduri.

sursa foto: Shutterstock

Articole similare

[BREAKFAST] Facebook și Instagram, acuzate că exploatează emoțiile adolescenților pentru profit

O fostă directoare a companiei Meta, Sarah Wynn-Williams, face acuzații grave: Facebook și Instagram...

[BREAKFAST] Ieșirile cu prietenii nu sunt double date: lasă partenerul acasă

Prietenii te cheamă în oraș pentru tine, nu pentru un pachet doi-în-unu. Tot mai des, întâlnirile de...

[BREAKFAST] Alergatul la comandă: noul sport al aparențelor pe social media

„De mâine mă apuc de alergat” a devenit mai degrabă un slogan de marketing decât o promisiune person...