
Un clasament recent a scos la iveală țările asiatice cu cei mai mulți „sugar daddys” – bărbați care oferă sprijin financiar unor partenere mai tinere în schimbul companiei sau al altor beneficii. Pe primul loc se află India, cu un număr impresionant de 338.000 de astfel de relații, ceea ce nu este surprinzător având în vedere populația uriașă a țării.
Cu 338.000 de „sugar daddys”, India se află detașat în fruntea listei, probabil datorită contrastului puternic dintre sărăcie și bogați, precum și influenței culturale asupra relațiilor de putere și sprijin financiar.
Indonezia se clasează pe locul doi cu 60.250 de „sugar daddys”, iar Malaezia ocupă poziția a treia cu 32.500. Aceste cifre reflectă o tendință în creștere în sud-estul Asiei, unde relațiile de acest tip sunt din ce în ce mai vizibile.
Japonia și Hong Kong au fiecare în jur de 30.000 de „sugar daddys”, dar aici fenomenul este mai mult legat de cultura „host clubs” și de relațiile de tip sponsor-protejată, mai discrete decât în alte regiuni.
Pe ultimele locuri se află Vietnam (12.000), Coreea de Sud (8.000), Sri Lanka (5.000) și Cambodgia (3.500). Aceste cifre mai mici pot fi influențate de factori economici, dar și de norme culturale mai stricte.
Acest top demonstrează cum fenomenul „sugar dating” este influențat de economie, cultură și percepțiile sociale, având o amploare diferită în fiecare țară.
sursa foto: Shutterstock