[BREAKFAST] Puloverele „urâte” de Crăciun: Un fenomen cultural plin de umor

CoolNews, NEWS
share

În fiecare sezon de sărbători, puloverele „urâte” de Crăciun revin în forță, aducând cu ele o combinație de nostalgie și amuzament. Inspirate din puloverele festive tricotate manual, acest trend și-a câștigat popularitatea ca o declarație vestimentară ironică încă din anii ’80, transformându-se treptat într-un fenomen cultural global.

Cu modele exagerate, culori vibrante și detalii neașteptate – de la luminițe LED la pompoane și aplicații tridimensionale – aceste pulovere au devenit sinonime cu spiritul festiv al Crăciunului. Ele nu doar că stârnesc zâmbete, dar creează și conexiuni emoționale, evocând amintiri din copilărie și tradiții de familie.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ryan Reynolds (@vancityreynolds)

În anii 2000, petrecerile tematice „ugly sweater” au accelerat această tendință, fiind organizate în întreaga lume ca o celebrare a kitsch-ului festiv. De la birouri la reuniuni de prieteni, evenimentele sunt un prilej de competiție amicală, fiecare participant încercând să poarte cel mai extravagant design.

Interesul crescut pentru aceste pulovere a fost remarcat și de retaileri, de la magazine accesibile până la branduri de lux, care au lansat colecții exclusive. Astfel, conceptul de „urât” a fost reinterpretat, incluzând piese decorate cu cristale Swarovski sau din materiale premium, care combină ironia cu eleganța.

Puloverele „urâte” de Crăciun sunt mai mult decât un simplu trend vestimentar. Ele reprezintă o modalitate de a îmbrățișa bucuria sărbătorilor cu umor și creativitate, redefinind modul în care privim tradițiile festive. Indiferent de stil, aceste piese adaugă o notă de veselie și culoare fiecărei sărbători de iarnă.

 

sursa foto: Shutterstock

Articole similare

[BREAKFAST] Generațiile și electrocasnicele esențiale: Ce nu lipsește din rutina de dimineață

Un sondaj realizat pe 2000 de oameni dezvăluie obiceiurile și electrocasnicele indispensabile pentru...

[BREAKFAST] Generația care se întoarce la mall: Socializare între rafturi și evenimente exclusiviste...

După ani în care interacțiunile sociale au fost înlocuite de mesaje și scroll pe social media, tiner...

[BREAKFAST] Mittens, pisica globe-trotter: Aventură aeriană de trei ori între Noua Zeelandă și Austr...

Mittens, o pisică Maine Coon de 8 ani, a trăit o experiență aeriană neobișnuită, transformându-se pe...