
Casele de marcat de tip self-check din cafenelele, stadioanele și aeroporturile americane au început să ceară bacșiș, ceea ce îi nemulțumește pe clienți, care spun că e un „șantaj emoțional”.
Mulți clienți cărora li s-a cerut să dea bacșiș lucrătorilor cu care nu au avut nicio interacțiune, au fost frustrați de aceste solicitări, scrie businessinsider, citând WSJ.
Unui client care a luat o bere dintr-un frigider cu autoservire din Petco Park din San Diego, i s-a cerut să includă un bacșiș la comanda sa, a raportat Journal.
„Am fost confuz, pentru că nu era clar pe cine dau bacșiș”, a spus el, adăugând că oricum a dat bacșiș cu 20%.
Unui client căruia i s-a cerut să includă un bacșiș de la 10% până la 20% pentru o sticlă de apă de 6 USD la un magazin de cadouri OTG din Aeroportul Internațional Newark Liberty din New Jersey, a spus că cererea a fost un „șantaj emoțional”. Clientul nu a dat bacșiș.
sursa foto: Shutterstock