[BREAKFAST] Casele de marcat de tip self-check au început să ceară bacșiș în SUA. Clienții spun că e șantaj emoțional

CoolNews, NEWS
share

Casele de marcat de tip self-check din cafenelele, stadioanele și aeroporturile americane au început să ceară bacșiș, ceea ce îi nemulțumește pe clienți, care spun că e un „șantaj emoțional”.

Mulți clienți cărora li s-a cerut să dea bacșiș lucrătorilor cu care nu au avut nicio interacțiune, au fost frustrați de aceste solicitări, scrie businessinsider, citând WSJ.

Unui client care a luat o bere dintr-un frigider cu autoservire din Petco Park din San Diego, i s-a cerut să includă un bacșiș la comanda sa, a raportat Journal.

Am fost confuz, pentru că nu era clar pe cine dau bacșiș”, a spus el, adăugând că oricum a dat bacșiș cu 20%.

Unui client căruia i s-a cerut să includă un bacșiș de la 10% până la 20% pentru o sticlă de apă de 6 USD la un magazin de cadouri OTG din Aeroportul Internațional Newark Liberty din New Jersey, a spus că cererea a fost un „șantaj emoțional”. Clientul nu a dat bacșiș.

sursa foto: Shutterstock

Articole similare

Alessandra x Andrei Bănuță lansează o nouă piesă din EP-ul “Până la final și mai departe” - “Dezastr...

Alessandra și Andrei Bănuță lansează o nouă piesă din EP-ul “Până la final și mai departe” - “Dezast...

,,Viitorul sună bine” cu The Motans la Breakfast

The Motans aduce un optimism realist și precaut în cea mai nouă piesă a sa, ,,Viitorul sună bine”. P...

BREAKFAST: Guvernul de la Tokyo, în centrul ironiilor după o gafă într-o fotografie oficială

Astăzi, la Virgin Radio Breakfast, Andrei Niculae și Elena Cernea au dezbătut o știre inedită despre...