Adidas a pierdut marca cu cele trei dungi paralele

CoolNews, Viral
share

Cele trei dungi paralele, marca folosită de producătorul german de echipamente sportive Adidas, nu mai sunt recunoscute la nivel european drept marcă înregistrată a companiei. Marca nu are un caracter distinctiv şi în consecinţă nu poate beneficia de o protecţie juridică, a decis miercuri Tribunalul Uniunii Europene.

În anul 2014, Adidas a înregistrat la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO) o marcă înregistrată constând în trei linii negre paralele pe un fundal alb. În cererea de înregistrare, marca a fost descrisă de Adidas ca fiind alcătuită din „trei benzi paralele echidistante cu aceeaşi lăţime, aplicate pe produs în indiferent ce direcţie”. Însă această marcă înregistrată a fost anulată în 2016 după ce un competitor belgian, Shoe Branding Europe, a susţinut că acest logo nu este suficient de distinct.

Tribunalul a respins argumentul Adidas că acest logo a dobândit caracter distinctiv prin utilizarea sa pe întreg teritoriul UE, subliniind că probele prezentate de Adidas erau referitoare doar la cinci state membre şi nu puteau fi extrapolate la ansamblul teritoriului Uniunii.

Adidas poate face recurs la această decizie a Tribunalului la Curtea Europeană de Justiţie. Însă nu toate dosarele sunt şi revizuite de Curtea Europeană de Justiţie, instanţa juridică supremă a UE.

 

Articole similare

Cum arată, ce fac și cât vor costa noii adidași care au luat cu asalt internetul peste tot în lume...

Sincer, ne așteptam ca modelul ăsta să vină de la ceva  casă de modă futuristă de modă, dar nu e nea...

Fanii au început un război între Kanye West și Adidas

Părerile lui Kanye West despre sclavie l-ar putea costa afaceri extrem de importante. După ce în ...

O reclamă realizată de un student și refuzată de Adidas a devenit viral

O reclamă extrem de emoționantă realizată de Eugen Merher, un student german în vârstă de 26 de ani,...