Reprezentanții Google si Facebook vin la Bucuresti la iCEE.fest: UPGRADE 100

CoolNews
share

Companiile-gigant în tehnologie si digital, Google si Facebook – care vor cumula împreună o cifră de afaceri globală de peste 200 de miliarde de dolari, în acest an, vor fi reprezentate în 13 si 14 iunie la Bucuresti, la iCEE.fest: UPGRADE 100, de peste 15 speakeri si traineri.

Ambele companii vor avea, în premieră în acest an, scene dedicate, cu prezentări care vor acoperi câte o zi de festival. Nimic exagerat: peste 80% din bugetele de publicitate online din România sunt tranzacționate acum prin sistemele Google si Facebook, care includ multe alte produse si servicii – Youtube, GMail, Instagram, Facebook Messenger etc – ambele platforme raportând cifre masive, de peste 10 milioane de utilizatori în țara noastră. Practic, nu există român conectat la Internet care să nu folosească servicii ale Google sau Facebook”, explică Dragos Stanca, fondator si responsabil cu direcțiile de conținut ale evenimentului.

Ambele companii vor prezenta atât tehnici avansate dedicate cresterii notorietății produselor si serviciilor, dar si workshopuri specializate pentru generarea de vânzări online si conversii.

Google va aborda subiecte precum redefinirea clasicului tunel de achiziție al produselor, performance marketing si vânzări online, machine learning, dar si traininguri dedicate celor care produc în România si vor să vândă produse si servicii pe plan global.

Prin reprezentanții YouTube, compania va prezenta cele mai noi tendințe în zona video, formate creative si publicitare, dar si cum vede Google impactul inteligenței artificiale în viitor.

În ceea ce priveste speakerii Facebook, acestia se vor axa, de asemenea, pe două direcții strategice importante: prima legată de viziunea generală si viitorul platformelor care trec, azi, prin transformări importante din dorința de a pune în centru protecția datelor personale, si prinworkshopuri adresate specialistilor care vizează generarea de conversii si vânzări directe din ecosistemul creat de produsele Facebook.

Prezentările Facebook se vor axa atât pe prezentarea noii culturi si direcții strategice a Facebook, cât si pe formatele creative de cel mai mare impact pe Facebook si Instagram, tehnici de optimizare pentru e-commerce – aici urmând a se desfăsura un amplu workshop care va acoperi toate elementele noi din platforme.

În plus, Facebook va prezenta în premieră la festival experiențe ale mai multor parteneri care au obținut rezultate remarcabile folosind corect instrumentele puse la dispoziție de gigantul global.

Agenda si line-up-ul final, cu numele tuturor speakerilor, vor fi publicate săptămâna viitoare iar începând de vineri, 10 mai, biletele se vor scumpi.Prețurile actuale, aici.

Articole similare

Ce au căutat românii cel mai des pe Google în 2024. Conduc topul căutărilor: EURO 2024, Călin George...

Călin Georgescu… luptă strânsă și cu Ciocolata Dubai: vorbim despre cele mai populare căutări pe Goo...

Probleme de funcționalitate pentru Facebook, Instagram și Messenger. Mai mulți utilizatori au raport...

Într-o zi care a surprins mulți utilizatori de internet, platformele sociale Facebook, Instagram și ...

Meta va eticheta imaginile generate de AI pe Facebook, Instagram și Threads

Meta a colaborat cu partenerii din industrie pentru a se alinia la standarde tehnice comune care să ...