
Pentru al doilea an la rând, Școala Națională de Studii Politice și Administrative își lărgește portofoliul de cadre didactice asociate și o aduce în fața studenților la Facultatea de Comunicare și Relații Publice, specializarea Communication and Emerging Media pe Oana Tache.
Oana Tache și-a început cariera la 5 ani, la emisiunea pentru copii Abracadabra și a reuşit să facă în ultimii 30 de ani un mix bun între televiziune, radio, presă scrisă, digital, marketing şi producţie de digital video content. Din acest semestru, Dj-ița Virgin Radio România pe care o puteși asculta la radio de luni până vineri, de la 10 la 13 la TicTalk și duminica, de la 12 la DanceFloor Chart se întoarce la catedră pentru a susține cursul de Digital Content Production.
„ Avia așteptam să înceapă acest al doilea semestru pentru a mă întoarce în mijlocul tinerilor creativi și plini de energie, la catedra cursului de DIGITAL CONTENT PRODUCTION. E o mare bucurie să fac parte și din mediul academic și îi sunt recunoscătoare doamnei Alina Bârgăoanu, decan al Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative pentru invitație și inițiativa de a adapta programa timpurilor pe care le trăim. Educația are nevoie de un refresh dar și de update constant și e necesar să ne uităm mai departe de bula proprie pentru a susține progresul și evoluția tinerilor. Sunt foarte fericită că lucrez din nou cu profesioniști în domeniul educației.” , declară Oana Tache.
Un alt punct comun cu echipa SNSPA, pe lângă educație, după cum spune chiar ea, este responsabilitatea socială și implicarea în promovarea valorilor europene. Astfel, pe lângă experienţa profesională acumulată în aceşti ani, Oana a colaborat şi a lucrat la campanii ca „De Data Asta Votez”, „Europeni Împotriva Covid 19”, „ÎmprEUnă pentru Europa”, “Use Your Vote” etc. A moderat evenimente şi producţii offline şi online. Este singurul influencer şi producător de conţinut digital din România invitat de Parlamentul European la Bruxelles, la European Youth Week, în 2019, a moderat de 2 ori dezbateri la European Youth Event (în 2021 și 2023), a susținut training-uri în cadrul programului Promotori pentru Democrație și a realizat interviuri exclusive cu Președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen și cu Președinta Parlamentului European, Roberta Metsola din postura de jurnalist.
„Cursul de Digital Content Production pe care am onoarea să îl predau la SNSPA este o experiență interactivă pentru studenți, cu studii de caz, exemple personale, vizite la radio și la TV, invitați din domeniu. Mă bucur şi mai mult, pe lângă proiectele realizate în aceşti ani în media tradițională și digitală, de acest nou început. Aşa că abia aştept să ne întâlnim și la facultate, la Școala Națională de Studii Politice și Administrative!“, încheie Oana Tache.
De la emisiunea pentru copii „Abracadabra”, la cea pentru adolescenţi „Şcoala Vedetelor”, DJ şi Voice Over, actriţă în „Un film Simplu” şi „Pariu cu Viaţa”, Oana a devenit şi cel mai longeviv VJ la MTV România. A realizat peste 50 de producţii TV pentru post şi a fost invitată de 8 ori, în calitate de reporter, la celebrele premii MTV European Music Awards. Tot la MTV, ea a devenit cel mai tânăr Brand Manager din Europa de Sud–Est a MTV International şi este şi în prezent local hero şi Digital Content Manager pentru Viacom International. Experienţa în televiziune a fost completată de rolul de co-prezentator la „Vocea României” şi „Românii Au Talent”, dar şi de poziţii în departamentele de Marketing şi Digital la ProTV, devenind şi primul Digital Host din România şi principalul producător de digital content pentru ProTV, până în 2018. Ulterior, a lucrat şi ca Digital Development Manager în echipele de marketing ale festivalelor UNTOLD şi Neversea. Recunoscută ca fiind un adevărat profesionist şi trendsetter, Oana Tache a înfiinţat casa de producţie de content digital MediaLike Production şi a colaborat cu brand-uri mari, dar şi la evenimente internaţionale ca Tomorrowland, LollaPalooza, Sonar, Websummit etc. şi este şi câştigătoare a două premii Webstock, în 2018 şi 2019. Portofoliul său de producător de conţinut este completat de peste 500 de interviuri cu personalităţi internaţionale şi artişti.
Oana Tache este licențiată în Administrație și Afaceri (specializarea Marketing) la Universitatea București, deține o diplomă Music Business de la Berklee College of Music SUA, a terminat modulul Reuters în Digital Journalism, a terminat International Politics la Institutul Internațional de Business Management din Berlin și este masterandă SNSPA în Comunicare și Afaceri Europene.