
Dj-ița Virgin Radio România, pe care o puteți asculta on air de luni până vineri, de la 10:00 la 13:00 la TicTalk, moderează timp de 3 zile cea mai tare conferință dedicată tinerilor antreprenori.
Mii de participanți, 5 zile, 5 locații, totul dedicat noii generații de antreprenori. Acesta e FOMO – evenimentul care te conectează cu antreprenorii care dezvoltă, amplifică, multiplică și scalează business-uri de milioane de dolari. Sunt onorată de invitația prietenilor de la Modern Owners de a urca pe aceeași scenă cu cei mai cool antreprenori ai generației noastre – Steve Bartlett, Sara Al Madani, Simon Squibb, Dain Walker, Daniel Priestley, Ari Scott dar, și superstarul care știe să facă bani și altfel decât din muzică – Jason Derulo. – a declarat DJ-ița Virgin Radio.
FOMO – The Festival Of Modern Owners își întâmpină primii participanți cu entuziasm și nerăbdare pentru idei curajoase care schimbă lumea de business. Virgin Radio România este partener FOMO – evenimentul care promite o experiență intensă, educativă și inspirațională pentru toți cei pasionați de antreprenoriat, inovație și creativitate aplicată în business.
Cu un background solid în media şi o carieră începută la vârsta de 5 ani, Oana Tache a reuşit să facă în ultimii 30 de ani un mix bun între televiziune, radio, presă scrisă, digital, marketing şi producţie de digital video content.
Pe lângă experienţa profesională acumulată în aceşti ani în media tradițională și digitală din România, Oana Tache colaborează cu Biroul Parlamentului European în România şi a lucrat la campanii ca „De Data Asta Votez”, „Europeni Împotriva Covid 19”, „ÎmprEUnă pentru Europa”, „Use Your Vote” etc. A moderat evenimente şi producţii offline şi online printre care podcast-ul „Întreabă un Europarlamentar”, „Europa în direct” etc. Este singurul influencer şi producător de conţinut digital din România invitat de Parlamentul European la Bruxelles, la European Youth Week, în 2019. A moderat de 2 ori dezbateri la European Youth Event (în 2021 și 2023), a susținut training-uri în cadrul programului Promotori pentru Democrație și a realizat interviuri exclusive cu președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen și cu președinta Parlamentului European, Roberta Metsola din postura de jurnalist.
De la emisiunea pentru copii „Abracadabra”, la cea pentru adolescenţi „Şcoala Vedetelor”, DJ şi Voice Over, actriţă în „Un film Simplu” şi „Pariu cu Viaţa”, Oana a devenit şi cel mai longeviv VJ la MTV România. A realizat peste 50 de producţii TV pentru post şi a fost invitată de opt ori, în calitate de reporter, la celebra gală de decernare a MTV European Music Awards. Tot la MTV, ea a devenit cel mai tânăr Brand Manager din Europa de Sud–Est a MTV International şi este şi în prezent local hero şi Digital Content Manager pentru Viacom International. Experienţa în televiziune a fost completată de rolul de co-prezentator la „Vocea României” şi „Românii Au Talent”, dar şi de poziţii în departamentele de Marketing şi Digital la ProTV, devenind şi primul Digital Host din România şi principalul producător de digital content pentru ProTV, până în 2018. Ulterior, a lucrat şi ca Digital Development Manager în echipele de marketing ale festivalurilor UNTOLD şi Neversea. Recunoscută ca fiind un adevărat profesionist şi trendsetter, Oana Tache a înfiinţat casa de producţie de content digital MediaLike Production şi a colaborat cu brand-uri mari, dar şi la evenimente internaţionale ca Tomorrowland, LollaPalooza, Sonar, Websummit etc. În 2018 și 2019 Oana Tache a câştigat câte un premiu Webstock. Portofoliul său de producător de conţinut este completat de peste 500 de interviuri cu personalităţi internaţionale şi artişti.
Oana Tache este licențiată în Administrație și Afaceri (specializarea Marketing) la Universitatea București, deține o diplomă Music Business de la Berklee College of Music SUA, a terminat modulul Reuters în Digital Journalism, a terminat International Politics la Institutul Internațional de Business Management din Berlin și este Masterul Communication & European Affairs la SNSPA unde predă cursul de Digital Content Production în cadrul specializării Media Emergentă.