O companie din SUA numită „Meta” a lansat un proces împotriva „Meta” pentru că și-a ales numele „Meta”.
Facebook a dezvăluit în octombrie anul trecut că își va schimba numele în Meta pentru a integra pe deplin toate proiectele pe care le au în grupul lor.
Deși totul a mers bine pentru compania de social media și tehnologie, schimbarea numelui se pare că a supărat o companie care se ocupă de instalații numită META.
Compania cu instalațiile spune că și-a pus fiecare picătură de „sânge, transpirație și lacrimi” în brandul lor și că nu sunt deloc fericiți de faptul că unul dintre cele mai mari nume din tehnologie are acum același nume.
Într-o postare pe site-ul lor, META a spus: „În mijlocul provocărilor pandemiei și a impactului acesteia asupra spațiului experiențial, am pus ultimele remedii noii noastre inițiative, UNREALITY.
Atunci, una dintre cele mai puternice companii din lume ne-a luat identitatea fără preaviz. După opt luni în care am încercat să negociem cu Facebook cu bună-credință dar fără rezultat, nu am rămas fără altă opțiune decât să intentăm un proces împotriva lor.”
Ei spun că rebrandingul Facebook la Meta le va crea confuzie clienților actuali și viitorii META, deoarece ar putea crede că lucrează alături de compania de social media.
Firma de artă-instalație se ocupă de design scenic și iluminat, realitate augmentată și virtuală, prezentări de modă, imprimare 3D și multe altele.